This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
Comments
Als het toch gebeurt hoor ik graag welke zoekinstellingen je gebruikt, dan kan ik uitzoeken wat er aan de hand is.
Wat me wel op viel is dat het probleem zich voordeed na een reboot van homey (als het zich voor deed, dat was nl ook niet altijd het geval).
Mogelijk dat het iets te maken had met de tijd van homey die na een upgrade/reboot nog niet goed gesynced was ?
Nja, laten we hopen dat het een storing aan de server kant was.
Ik zoek/zocht overigens op een capcode.
kan je er voor zorgen dat dat niet meer voor kan komen ?
alvast bedankt!
Het zou handig zijn indien als ik thuis een sirene hoor ik aan homey zou kunnen vragen:"wat is er aan de hand? " en Homey dan de (1 of 2) laatste meldingen voorleest.
Ik wil je melden dat de app niet meer werkt. Dat wil zeggen; de app werkt misschien nog wel, maar ik denk dat de gegevens niet meer binnen komen.
overigens heb ik hetzelfde probleem met de app uit de androidstore.
Ik wacht geduldig af. Succes met het herstel
I want to turn my lights on and open the door at night,
Thanx a lot!
Hoe heb je bij je voorbeeld flow over laatste melding de tag kunnen plaatsen ? Ik krijg de tags van AlarmeringsDroid niet zichtbaar bij tags
Als er een nieuwe melding komt dat homey dat zegt?
Of wil je de laatste melding horen als je thuis komt?
Zo ja dan moet je eerst de melding opslaan als text.
Dus wanneer er een nieuwe melding is dan zet tekst Melding (met de tag TEKST van alarmeringdroid met eventueel tijd)
Nu heb je de laatse alarmering opgeslagen als plain tekst in homey.
Vervolgens maak je een trigger, bijvoorbeeld HOMDOM kwam thuis dan ZEG IETS Melding.
Als je dit werkende hebt kan je ook nog variabele maken om ervoor te zorgen dat je alleen een melding hoort als er iets is gebeurt terwijl je weg was. En dus niet alleen de melding hoort die eerder die week al is geweest, en er nog niets nieuws is gebeurt.
Daar is mijn denkfout
Moet de melding eerst opslaan <span></span>
Dank ga er mee aan de slag
Mijn doel is om de laatste melding te benoemen als ik thuis kom. Althans als ik de woning verlaat en de wederhelft thuis komt dat ze netjes verteld krijgt waarom er niemand is <span></span>
Dankje, ga er mee aan de slag
En gelukt, heb alleen beter logic gebruikt voor het opslaan van de melding.
Be je nog voornemens om de app te gaan uitbreiden? Zou het wel mooi vinden als je meerdere selecties zou kunnen maken.
Bij voorbeeld als ik thuis ben dan mogen best alle meldingen uit de regio binnen komen. Maar is de wederhelft thuis zouden alleen de meldingen van de eigen kazerne wenselijk zijn. Kan ze rekening houden met het eten koken dat ik later thuis kom
Of zie ik iets over het hoofd dat dit al kan ?
Ik heb een aantal capcodes ingevuld waarop homey getriggered moet worden. Hij neemt alle lifeliner meldingen echter ook mee. Hoe kan ik dat uitschakelen?
alvast bedankt voor je reactie.