This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

volunteer firefighte

13»

Comments

  • rpbras said:
    @GabriVanLee

    Ik heb een aantal capcodes ingevuld waarop homey getriggered moet worden. Hij neemt alle lifeliner meldingen echter ook mee. Hoe kan ik dat uitschakelen?

    alvast bedankt voor je reactie.

    In principe zouden de lifeliner meldingen (van andere regio's) alleen binnen moeten komen als je die optie aanzet (dat is de laatste optie op het instellingenscherm), of je moet uiteraard een van de lifeliner-capcodes hebben opgegeven.

    Wat zijn je zoekinstellingen?
  • Homdom said:
    @GabriVanLee

    Be je nog voornemens om de app te gaan uitbreiden? Zou het wel mooi vinden als je meerdere selecties zou kunnen maken.

    Bij voorbeeld als ik thuis ben dan mogen best alle meldingen uit de regio binnen komen. Maar is de wederhelft thuis zouden alleen de meldingen van de eigen kazerne wenselijk zijn. Kan ze rekening houden met het eten koken dat ik later thuis kom :) 

    Of zie ik iets over het hoofd dat dit al kan ?
    Excuus, ik was in de veronderstelling dat ik deze al beantwoord had; dit is lastig te implementeren door de huidige opzet. Ik zal eens kijken of ik hier iets voor kan verzinnen.
  • rpbrasrpbras Member
    rpbras said:
    @GabriVanLee

    Ik heb een aantal capcodes ingevuld waarop homey getriggered moet worden. Hij neemt alle lifeliner meldingen echter ook mee. Hoe kan ik dat uitschakelen?

    alvast bedankt voor je reactie.

    In principe zouden de lifeliner meldingen (van andere regio's) alleen binnen moeten komen als je die optie aanzet (dat is de laatste optie op het instellingenscherm), of je moet uiteraard een van de lifeliner-capcodes hebben opgegeven.

    Wat zijn je zoekinstellingen?
    Ik heb alleen 2 capcodes ingegeven. Ik kan bij de lifeliner alleen kiezen tussen alle meldingen en meldingen binnen de gekozen regio. Hoe kan ik de lifeliner meldingen helemaal uit zetten?
  • GabriVanLeeGabriVanLee Member
    edited July 2018
    rpbras said:

    Ik heb alleen 2 capcodes ingegeven. Ik kan bij de lifeliner alleen kiezen tussen alle meldingen en meldingen binnen de gekozen regio. Hoe kan ik de lifeliner meldingen helemaal uit zetten?
    Ik werp er morgen even een blik op. Ik vermoed dat ie alle lifeliners laat zien omdat er geen regio is geselecteerd, maar dat is uiteraard niet de bedoeling als je dan capcodes hebt opgegeven.

    Kun je voor de volledigheid even melden welke capcodes je zoekt? Dan kan ik de test nadoen.
  • rpbrasrpbras Member
    rpbras said:

    Ik heb alleen 2 capcodes ingegeven. Ik kan bij de lifeliner alleen kiezen tussen alle meldingen en meldingen binnen de gekozen regio. Hoe kan ik de lifeliner meldingen helemaal uit zetten?
    Ik werp er morgen even een blik op. Ik vermoed dat ie alle lifeliners laat zien omdat er geen regio is geselecteerd, maar dat is uiteraard niet de bedoeling als je dan capcodes hebt opgegeven.

    Kun je voor de volledigheid even melden welke capcodes je zoekt? Dan kan ik de test nadoen.
    Ik gebruik de capcodes 1400919 en 1400927. De regio staat op Rotterdam-Rijnmond, prio staat op alle meldingen, dienst op Brandweer en lifeliners alleen binnen de ingestelde regio. Ik kan deze laatste volgens mij niet uitzetten.
Sign In or Register to comment.