This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Als ik 'insights' opvraag crashed Homey

Iemand van jullie ervaringen ermee dat Homey crashed als een inzicht wordt opgevraagd. Ik wil graag een overzicht hebben van bv. de afgelopen maand van het energie verbruik (via youles). Op het moment als ik selecteer begint circeltje te draaien en na verloop van tijd is Homey even off-line (volgens mij reboot).

Of iemand een tip hoe dit 'probleem' (geen drama) op is te lossen.

Comments

  • Had ik ook, heb er wat apps afgegooit en toen werkte het wel
  • casedacaseda Member
    Als er veel data is kan het lang duren voor het geladen is, dan lijkt het alsof Homey is gecrasht /niet meer reageerd.
    Gewoon laten laden dus.
  • Dit is een bekende bug in Homey sinds de invoering van MySQl als database in Homey. Het heeft blijkbaar geen prio bij Athom. Terwijl het veel secundaire problemen veroorzaakt die de ervaring voor gebruikers flink nadelig beinvloed, zoals het langdurig vastlopen van Homey na het verwijderen van een device met veel insights logs. Wat mij betreft tijd om het wel prio te geven @Emile
  • AardAard Member
    Is hier nog nieuws over? Heb hier flink last van, met slechts 2 slimme meters.
Sign In or Register to comment.