Welcome to the Athom Community Forum! This is a place to share ideas, ask for help and discuss about Homey in general.

Please read Welcome to the forum to get started.

Emile

About

Username
Emile
Joined
Visits
1,605
Last Active
Roles
Administrator, Athom

Activity

  • michelsmit
    Hi Emile,

    Vanavond blij thuisgekomen met mijn nieuwe aanwinst.

    Aangesloten en setup gestart. Na eindeloos updaten en herstarten brandt de LED ring rood.

    Na de stroom er opnieuw opgezet te worden word de LED ring wederom rood.

    Zou je me kunnen helpen? Weinig trek in een nieuw ritje naar MediaMarkt...

    Groeten,

    Michel
    November 2016
  • karimk
    bonjour, je n'arrive pas a connecter ma box, je me connecte a HomeySetup, puis au moment je ne voie pas HomeyDemo sur wifi network, faut que je face quoi ? sa fait deux jours que je sis dessus est rien
    October 2016
  • SdR
  • viktor
    Hi Emile

    The new Websit has a problem with the deviation to German, i have https://www.athom.com/en/de/de/de/de/de/de/de/de/de/de/de/de/de/de/de/de/de/de/de/de/ and no data, endless forward...

    Greets
    Viktor

    April 2016
  • Mark
    Emile, ik moet zeggen dat mijn eerste ervaring met de Homey slecht is
    - Via my.athom.com lijkt het alsof je iets niet goed hebt gedaan, het Homey symbool is niet aan te klikken... Blijkbaar moet je daar een tijdje wachten en de pagina verversen alvorens je erop kan klikken om naar je lokale IP te browsen
    - Nergens staat dat je devices toe moet voegen via de Appstore! Vanzelfsprekend heb ik geprobeerd dit te doen via 'Devices'
    - Zonder duidelijke reden is mijn homey 'dood':
       Regulier opstarten; na een tijdje oranje te zijn (en niet te benaderen via my.athom.com, er is ook geen IP adres afgegeven door de router) wordt de ring rood
       Stekker erin terwijl ik Homey op zijn kop houd zorgt ervoor dat na een paar seconden rood de ring roze wordt... dat verandert echter niet. Na een uur heb ik de stekker eruit gehaald en opnieuw erin gedaan. Zelfde probleem als hierboven treed weer op: na een tijdje oranje wordt de ring weer rood.

    What to do!? 
    February 2016
  • TimVanSteenbergen
    Emile. Ik heb mijn Homey ontvangen en ben er al lekker mee aan het spelen. 
    Echt van harte gefeliciteerd met deze milestone en geniet maar even van alle blije commentaren. 
    Groet,
    Tim van Steenbergen
    February 2016
  • Moek
    Hoi Emile,

    ik kom er net achter dat ik geen smsjes binnen krijg dus wilde even checken of je de mijne over het helpen met monteren wel hebt gekregen. 
    Mocht je het willen, mail of bel me dan even dan kan ik misschien nog wat bijdragen in de voorbereiding van het draaien. 

    Groet, Moek
    February 2016
  • kriebelkous
    Hoi Emile,

    Ik ben werkzaam in de aftersales. Mocht je ooit een vraagstuk hebben die gerelateerd is aan consumentenkooprecht, klachtafhandeling, RMA processen of gerelateerde zaken schroom dan niet even contact met me op te nemen.
    Als ik iets kan bijdragen aan dit mooie project doe ik dit met plezier.

    Mvg,
    Martin
    April 2015
    • Emile
      Emile
      Hey Martin,

      Dat is zeker waardevol! Ik zal het laten weten wanneer we je hulp nodig hebben, dankjewel!

      Emile
  • Emile, Stefan and Athom joined.
    Welcome Aboard!
    June 2014