This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Homey spraak werkt niet meer hue en sonos,maar roomba wel

via app android of via ok homey werkt niet meer, stekker eruit app opnieuw opgestart.
zet sonos uit of aan werkt niet meer, word er moe van, ook lampen op blauw zegt ie zal het doen maar er gebeurd niks. meerdere keren geprobeerd.
word er moe van
Zou graag bellen met iemand van @athom

Comments

  • @Bram is de communitymanager, mogelijk dat hij nu reactie geeft anders kun je het beste support@athom.com mailen 
  • mijn beste advies vergeet spraak en vocale interactie op homey,werkt niet voor vele,sonos zou ik niet verder gaan met homey
    verdiep je in de alexa dot en bijv yonomi in samenwerking met homey,gaat veel beter werken
  • Nu toch de topic hierover open staat (soort van) werkt spraak al via de Sonos speakers? 
  • oertjeoertje Member
    Dank alle reacties, Maarrrr homey is toch gemaakt voor spraak? ik krijg nu de hele tijd ik begrijp niet wat je bedoeld bij sonos, gisteren werkte nog wel, ik mail wel, anders weet ik het ook niet meer, ik dacht dat er een telefonische helpdesk was, daarom ook aangeschaft......
  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited June 2018
    oertje said:
    Dank alle reacties, Maarrrr homey is toch gemaakt voor spraak? ik krijg nu de hele tijd ik begrijp niet wat je bedoeld bij sonos, gisteren werkte nog wel, ik mail wel, anders weet ik het ook niet meer, ik dacht dat er een telefonische helpdesk was, daarom ook aangeschaft......
    Spraak zal niet meer actief ontwikkeld worden, Athom laat dat over aan andere partijen zie -> https://blog.athom.com/take-speech-music/

    Dat je te horen krijgt "ik begrijp niet...." heeft te maken dat je flow verkeerd is, even zoeken op dit forum en je kunt de antwoorden vinden :) 
Sign In or Register to comment.