This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Closed

Geen toegang to Homey

Sinds deze week krijg ik geen verbinding meer met mijn Homey (via PC/Tablet/Telefoon).
Homey werkt wel nog, de flows werken en hij geeft ook een reactie op spraak een commando

Ik heb 2* een factory reset doorgevoerd en hersteld naar de al ingestelde programma's.
Na het opstarten van de App kan hij geen Homey vinden, via Windows geeft hij aan "You do not have Access to any Homeys"

Ook bij inloggen via het IP-adres geeft hij aan dat deze gebruiker geen toegang heeft tot deze Homey !??
Hoe kan ik hem weer werkend krijgen?

Comments

  • Als ik het goed lees heb je hetzelfde als hier:
    https://forum.athom.com/discussion/5060/you-dont-have-access-to-any-homeys#latest

    Als je hem reset wordt hij als het goed is op dat moment aan je account toegevoegd (bij een Reset met verwijderen van je data)

    Als je kiest voor het behoud van de data "reset" je eigenlijk alleen de Wifi Settings en blijft hij als het goed is aan je Account gekoppeld.

    Voor support, Stuur een email naar Athom support@ athom.com
     https://www.athom.com/en/support/ onder aan.

  • PaulZPaulZ Member
    Bij reset met behoud van gegevens blijft het probleem bestaan.
    Bij reset met verwijderen van data zou ik dus alles opnieuw moeten koppelen en programmeren
  • Klopt, 
    maar ik denk dat ze bij Athom je account opnieuw kunnen koppelen zodat je je data / Flows / settings behoud.
  • PaulZPaulZ Member
    Thnx, mail is verzonden naar Athom
  • Ik heb onderstaand mailtje naar support gestuurd, maar misschien weet iemand een oplossing.

    Hallo support,

    Sinds vrijdag 27 april krijg ik geen contact meer met homey, het enige wat ik heb gedaan is een account toegevoegd, daarna de account geaccepteerd en er was niet meer in te loggen.

    Als ik wil inloggen bij homey, PC of app maakt niet uit ik krijg de boodschap „you don't have access to any homeys, discover Homey”
    Ik heb een password reset gedaan maakt niet uit ik kom er niet meer in. Daar er nog geen backup gemaakt kan worden van de data van Homey hoop ik dat dit opgelost kan worden.

    Gezien ik volgende week op vakantie ga graag een beetje spoed.


    Met vriendelijke groet,

    Gerrit Kool
    gerritkool@kpnmail.nl
  • Dat is alles, het is nu wachten tot support het kan oppakken en aangezien het nu (lang) weekend is verwacht ik maandag reactie. Ik zal in ons #moderators kanaal Athom in ieder geval even pingen naar dit topic te kijken wellicht dat ze dan eerder kunnen reageren
  • Top dank jewel.
  • Nog even een aanvulling homey werkt wel met spraakbesturing.
  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited April 2018
    Top dank jewel.
    Athom is ermee aan de slag gegaan, ze komen er zo snel mogelijk op terug. Het probleem is te reproduceren en ze werken aan een oplossing :) 
  • PaulZPaulZ Member
    Ik heb inderdaad ook een account bijgevoegd, daarna uitgelogd. 
    Lijkt erop dat hetzelfde is als Gerrit.
  • In uitzonderlijke gevallen blijkt Homey verwijdert te zijn als gebruikers een extra gebruiker uitnodigen en de accept invitation uitvoerden wanneer de beheerder aangemeld was. 

    Hiervoor is een Fix uitgerold (in de Cloud) door Athom en getest om dit probleem te voorkomen. Indien dit U overkomen is en door Athom geconstateerd is wordt er door Athom support contact opgenomen. 

    Voor meer informatie en als dit onverhoopt voorkomt neem contact op met support@athom.com 
This discussion has been closed.