This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Closed

Hulp gevraagd van mede Homey gebruiker....

EternityEternity Member
edited February 2018 in Archive
Voor de winter kocht ik 4 Eurotronic Spirit thermostaat kranen. We zijn 3 maanden verder en ondanks vele pogingen krijg ik er maar 1 gekoppeld aan mijn Homey. De oorzaak kan liggen in een corrupte z-wave database.

Een reset lost dit dan op, maar dan moet ik vervolgens alle z-wave modules weer koppelen....brrrr

Om het echt zekere weten, zou ik graag de Eurotronic App op een andere Homey willen installeren en de kraan koppelen. Als deze test slaagt, weet ik dat ik een reset moet doen..

Is er iemand in de buurt van Alkmaar met een Homey die met/voor mij wil testen? 

Zou super zijn! Stuur me dan svp een DM! 


Dank! 


Comments

  • Je hebt een PM

  • Super!

    Dank je wel @canedje. Ik heb je een bericht gestuurd.



  • mruitermruiter Member
    edited February 2018
    De huidige firmware heeft een bug waardoor deze devices met flirs en s2 security zo goed als niet kunnen worden toegevoegd. Stuur een mail naar support@athom.commzodat ze weten hoeveel users hierdoor nu in de problemen komen. 

    een reset zou niet nodig zijn van je zwave en je komt erna waarschijnlijk direct weer vast op hetzelfde probleem
  • @mruiter

    Het wordt een bizar verhaal, omdat ook @caseda mij schreef dat andere gebruikers het wel is gelukt. Bovendien weet @Emile en daarmee Athom er ook van..

    Ik maak graag gebruik van het aanbod van @canedje om zo zeker te zijn dat het inderdaad niet aan de kranen ligt. Daarna zal ik support mailen! 

    Dank voor deze wending en informatie! 


  • mruitermruiter Member
    edited February 2018
    Caseda heeft nooit ergens last van  :D

    Maar pairen gaat is sommige gevallen goed maar vaak niet bij firmwares before 1.5.6
    Ik wind er geen doekjes om.
  • Ik vind dat pairen in 1.5.6 sowieso moeilijker gaat dan de versies er voor
  • EternityEternity Member
    edited February 2018
    Dinsdag testen. Dank @canedje
  • Bij de richtlijnen van het forum is in regel 2 opgenomen dat de titel van de post belangrijk is voor de inhoud van de post.
    "Opgelost!....En nu verder...." is niet echt een duidelijke titel om te bepalen waar het bericht over gaat en is zeker niet handig voor de mensen die iets willen zoeken op het forum. En we lopen lang genoeg mee om dit ook wel te weten lijkt mij. Graag de topic titel wijzigen in iets wat met dit topic te maken heeft.
    Als de titel niet duidelijk is zal ik het topic op slot doen en verplaatsen naar het archief.
    Mocht je hier vragen over hebben neem dan gerust contact met mij op via PB.

  • EternityEternity Member
    edited February 2018
    Och.... Ik was regel twee vergeten. Vergeef me.

    Mag naar archief.
  • Okidoki
This discussion has been closed.