This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Axis input / output module toevoegen aan homey

Ik zou graag mijn axis module AXIS P8221 toegevoegd krijgen aan homey. Ik kan niet vinden hoe ik dit bij athom moet aangeven.
Kan iemand mij dat vertellen.

Het zou heel mooi zijn als athom dit voor elkaar krijgt. Hier krijg je ingangen en uitgangen beschikbaar waardoor ik externe apparaten dmv van een flow aan homey kan hangen en sturen. Zou graag bijvoorbeeld mij alarm systeem koppelen aan homey waardoor ik bij een alarm melding bijvoorbeeld alle verlichting aan kan sturen.

Gr. Vincent

Comments

  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited December 2017
    Ik zou graag mijn axis module AXIS P8221 toegevoegd krijgen aan homey. Ik kan niet vinden hoe ik dit bij athom moet aangeven.
    Kan iemand mij dat vertellen.

    Het zou heel mooi zijn als athom dit voor elkaar krijgt. Hier krijg je ingangen en uitgangen beschikbaar waardoor ik externe apparaten dmv van een flow aan homey kan hangen en sturen. Zou graag bijvoorbeeld mij alarm systeem koppelen aan homey waardoor ik bij een alarm melding bijvoorbeeld alle verlichting aan kan sturen.

    Gr. Vincent
    Verzoeken aan Athom verlopen via de Github pagina van Athom, zie ook de forum regels. Hou er wel rekening mee dat Athom alleen apps maakt voor apparaten die door veel gebruikers gebruikt worden en geen apps maakt voor individuele gebruikers, daarvoor is de community of jijzelf (uiteraard kan tegen betaling een ontwikkelaar hier op het forum het altijd voor je maken, zijn al meerdere voorbeelden van te vinden)

    Je kan altijd zelf ook aan de slag gaan, zijn al velen die zonder of met weinig programmeerkennis een app gemaakt hebben met ondersteuning van de community, kijk gerust eens rond op de ontwikkelaarspagina -> https://developer.athom.com/docs/apps
Sign In or Register to comment.