This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
TP link swich kan iemand een app maken voor dit
erik73
Member
in Nederlands
ik heb hier Alexa en die werkt perfect met tp link hs100 maar homey kan het niet vinden werkt volgens mij via WiFi maar ik ben net begonnen in deze wereld dus ik begrijp er nog niet zoveel van alvast bedankt als iemand me kan helpen en woont er een ambassadeur in de buurt van Rotterdam dat ik daar eens kan kijken wat ik misschien verkeerd doet
Comments
of er een ambassadeur in Rotterdam en omgeving zit kun je hier zien https://www.athom.com/nl/community/ (stukje naar beneden scrollen). Je kan dan gelijk contact leggen
Wat betreft je TP Link, ik denk dat hier een app voor gemaakt moet worden zodat Homey weet wat je wilt doen, net zoals de belkin app bijvoorbeeld. Bij Alexa moet je ook eerst een app/skill installeren voordat Alexa ermee kan werken -> http://www.tp-link.com/us/faq-944.html (Homey is daarin niet anders). Dit zal niet standaard vanuit Homey werken
De TP link HS100/HS110/HS200 worden nog niet ondersteund.
Ik heb zojuist een TP link (HS110) besteld met als doel een Homey app hiervoor te maken. De app staat al in de steigers, het on/off gedeelte is zo te zien eenvoudig. Voor energie verbruik monitoring (voor HS110/HS200) moet ik wat meer doen maar dat zal ook wel loslopen.
Je zult de initiele configuratie nog steeds met de Kasa app moeten doen, maar vervolgens kun je de units (ook) schakelen via Homey, in flows verwerken, en het energieverbruik loggen.
Groeten van Anne
Fijn om te lezen. Ik heb zelf ook 3 TP link HS100 schakelaars aan Kasa app gekoppeld.
Zou het daarom ook erg waarderen als ik deze units met Homey zou kunnen schakelen.
Succes
Ik werk met de Kasa App.
Heb devices terug gekoppeld met Kasa, en ze werken weer.
Ontvangen bericht van TP-Link
Dear Kasa User:
We recently learned that users are experiencing an issue when using the Kasa app remotely and/or with Amazon Alexa Voice Control. Users are reporting receiving these error messages:
We will also update this FAQ on our website with new information as it becomes available. You may email the Kasa Support Team with questions.
Thank you again for your patience.
Sincerely,
TP-Link