This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

TP link swich kan iemand een app maken voor dit

ik heb hier Alexa en die werkt perfect met tp link hs100 maar homey kan het niet vinden werkt volgens mij via WiFi maar ik ben net begonnen in deze wereld dus ik begrijp er nog niet zoveel van alvast bedankt als iemand me kan helpen en woont er een ambassadeur in de buurt van Rotterdam dat ik daar eens kan kijken wat ik misschien verkeerd doet

Comments

  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited February 2017
    Hey,

    of er een ambassadeur in Rotterdam en omgeving zit kun je hier zien https://www.athom.com/nl/community/ (stukje naar beneden scrollen). Je kan dan gelijk contact leggen :) 

    Wat betreft je TP Link, ik denk dat hier een app voor gemaakt moet worden zodat Homey weet wat je wilt doen, net zoals de belkin app bijvoorbeeld. Bij Alexa moet je ook eerst een app/skill installeren voordat Alexa ermee kan werken -> http://www.tp-link.com/us/faq-944.html (Homey is daarin niet anders). Dit zal niet standaard vanuit Homey werken
  • Hoi,

    De TP link HS100/HS110/HS200 worden nog niet ondersteund.

    Ik heb zojuist een TP link (HS110) besteld met als doel een Homey app hiervoor te maken. De app staat al in de steigers, het on/off gedeelte is zo te zien eenvoudig. Voor energie verbruik monitoring (voor HS110/HS200) moet ik wat meer doen maar dat zal ook wel loslopen. 

    Je zult de initiele configuratie nog steeds met de Kasa app moeten doen, maar vervolgens kun je de units (ook) schakelen via Homey, in flows verwerken, en het energieverbruik loggen.

    Groeten van Anne
  • Beste Anne. 
    Fijn om te lezen. Ik heb zelf ook 3 TP link HS100 schakelaars aan Kasa app gekoppeld.
    Zou het daarom ook erg waarderen als ik deze units met Homey zou kunnen schakelen.
    Succes
     

  • Ja ik heb er een stuk of 8 waren bij de wehkamp erg goedkoop maar wat ik nu raar vindt ik heb homey werkend en nu zeg Alexa dat ze offline is in de app storen ze elkaar ofzo
  • ik had hetzelfde. Na een werkende homey waren mijn switches ook offline.
  • Ik werk met de Kasa App.

    Heb devices terug gekoppeld met Kasa, en ze werken weer.

  • Oké bedankt ga ik ook dan eens proberen
  • Heb zelfs de app gewist van Alexa werd er gek van elke keer stond erop de app offline echo en dot
  • Ontvangen bericht van TP-Link 

    Dear Kasa User:
     
    We recently learned that users are experiencing an issue when using the Kasa app remotely and/or with Amazon Alexa Voice Control. Users are reporting receiving these error messages:

    • 503 Service Temporarily Unavailable
    • Server internal error
    • Amazon Alexa voice control error stating, Sorry, the device is not responding. Please check its network connection and power supply.
    Our smart home team is working diligently to identify and resolve this as quickly as possible. We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience as we work to resolve this issue. We will email you again when we have an update.
     
    We will also update this FAQ on our website with new information as it becomes available. You may email the Kasa Support Team with questions.
     
    Thank you again for your patience.
     
    Sincerely,
     
    TP-Link
  • Ik heb net me Alexa' teloor gezet ik kan ze niet aan de praat krijgen woont er iemand in de buurt van Rotterdam die me thuis kan helpen ik heb me hele toko al gereset niets wat doe ik fout ik wil me huis graag goed laten werken ik heb hue Sonos Alexa 2 keer en Homey en dan natuurlijk de klik aan en uit spullen en z wave wat ik ook niet lekker aan de praat krijg en dan nog 4 op camera en een synoligy hub dus ik wil er best wel voor betalen maar ik denk voor een echte Geek is dit een uitdaging ik hoor het graag
Sign In or Register to comment.