This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
Comments
Gelukkig is er het forum waar je alles kunt vragen. Op de website staat ook veel uitleg trouwens..
https://www.athom.com/nl/ondersteuning/
maar bedankt voor het testen.
het is niet voor niks een beta zullen we maar zegen
Gepland onderhoud: verbinding Toon-app
Op zondag 26 februari vindt er tussen 08.00 en 11.00 uur onderhoud plaats aan het Toon netwerk. Tijdens deze periode kan het zijn dat je minder goed kunt inloggen op de Toon-app. Naar verwachting zijn de werkzaamheden na 11.00 uur afgerond en kun je weer probleemloos inloggen. Onze excuses voor dit ongemak.
I've created a new git issue
For now it works. I've updated and closed the git issue with this info.
Someone has same problem?
Logged GitHub issue: https://github.com/athombv/nl.eneco.toon/issues/19
My Homey is rebooting every night at 5 AM in the morning because I found out that homey can be a little bit unstable when it is on for several days. When I woke up this morning I found out that the connection with Toon was (again) lost. So this time I use the RESET button on the list with installed apps (I think this feature was added in the last update right?). A minute later Toon was working fine again.
Anyone else?
Anyone got the same problem?
Is there a sollution?