This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
Johnotte
vandaag Homey opgehaald hier in Ede bij de Mediamarkt. Bij de update van de software al gelijk een unknown error, na even wachten geen zichtbare progressie dus stekker eruit en opnieuw opstarten. Inderdaad een stabiele setup. Nu melding dat hij al de update had.
geen progressie zichtbaar maar even wachten. Handig was geweest om na de foutmelding aan te geven setup continue's.
Vervolgens de desktop app downloaden Windows 10 Edge. Download start en dan.... melding download verplaatst. Knullig als je weet dat niet alle browser worden ondersteunt, om dan niet even te checken welke browser wordt gebruikt of vermeldt duidelijk werkt met Chrome.
Tot zover.
Nu de apps uit de store in Homey plaatsen.
About
- Username
- Johnotte
- Joined
- Visits
- 58
- Last Active
- Roles
- Member