This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

shideban

About

Username
shideban
Joined
Visits
491
Last Active
Roles
Member

Comments

  • Waarom moeilijk als gemakkelijk ook kan. Gewoon in de Sonos app de wekker instellen op het gewenste uur en aanduiden wat er dient afgespeeld te worden. Niet alles hoeft via Homey te gebeuren, denk ik
  • Bedankt voor de tip, maar helaas brengt het geen oplossing. Normaal kan je ook vanuit apparaten het slot bedienen. Ook dat zit er niet in. Het slot wordt wel herkent door Homey, maar het is net of er geen signaal verstuurd wordt of door het slot wor…
    in Nuki Comment by shideban April 2018
  • Ik herken de frustratie. Ook ik had na na week proberen en uitzoeken het idee dat Homey een miskoop was. Nu een klein jaartje verder kan ik me niet meer voorstellen hoe het was voor ik Homey had. Ik dacht dat mijn woning erg geautomatiseerd was. Je …
  • I do not know how to make an app, I leave that to people with knowledge. I do know that you can request an API from the Smappee helpdesk. I have some contact with a Smappee employee and I know that they have been testing Homey for several months now…
  • Ik kreeg van deze organisatie volgende mail. Weet iemand daar iets meer van ? Your API key is blocked. Dear Customer, Your OpenWeatherMap API key 16ea2a0e42d7c5980cfbcc7dcaee509a is temporary blockeddue to the continual sufficient exceeding of…
  • Your idea helped me to get me right. The purpose is to switch the fan on at a certain temperature. When the temperature drop is lower, the fan must be switched off. Had everything done in a flow but that did not work out, with your ideal I could wor…
  • This company is currently testing Homey to see if they will develop an app.
  • Thank you for the info. And indeed your comment is correct, I have indeed read this, but I did not consider it when I postpone the question. It's not a priority for me, so I'm watching how it all evolves.
  • Homey stable. Really? Just four o'clock this morning my homey came into action. All the flows that I have created and worked properly have been completed in one run after the update. Heating is turned on, heating is turned off, door unlocked and sh…
  • Everyone has his own reason to buy a Homey. In addition to the automation, speech was a big reason for me. This technique is still quite young, but there are already applications where it performs better. Automation was a second reason. Certainly be…
  • I do not want to make a comparison and show if there is a problem you are trying to solve. Are you honest, how long is this software version already in use? How long is version 1.3 yet talked? All respect for Homey's designers, still think it's a de…
  • Now for a few weeks with Homey getting started. And I was pleased. The voice commands, a few after, all work properly. Unfortunately, the fun does not last. Is it the first heat, or something else's going on, but since Saturday Homey hardly reacts. …
  • Bij mij ook alles terug in orde. Had ook problemen om mij opnieuw aan te melden tot ik de opmerking las dat mijn smartphone reeds twee dagen geen locatie bepaling had doorgestuurt. En inderdaad, Google stond op mijn android telefoon niet in de lijst…
  • Inderdaad veel problemen met de harmony hub als ik dit  allemaal lees. Gelukkig is deze toepassing geen must. Overigens al mijn KaKu schakelaars en lampen doen et prima. Het was allee zoeken nar een uniek spraak commando, eentje die niet ingebakken …
  • Thanks. I will concact Athom and ask them about their intentions.