This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
Homey meerdere malen per dag offline
Robbie
Member
Hallo,
Sinds 2 weken gaat mijn Homey met steeds kortere tussenpozen offline inmiddels 2 tot 3 maal per dag. Een week geleden een case aangemeld bij Athom maar tot op heden geen reactie anders dan dat de log na gekeken zou worden. Resetten helpt tijdelijk maar dan na een paar uur weer offline. Wie heeft er suggesties wat ik kan proberen om tot een oplossing te komen. Ik ga binnenkort een paar dagen op vakantie en het zou fijn zijn als mijn Homey weer normaal werkt want nu heb ik er niets aan.
Bedankt.
Sinds 2 weken gaat mijn Homey met steeds kortere tussenpozen offline inmiddels 2 tot 3 maal per dag. Een week geleden een case aangemeld bij Athom maar tot op heden geen reactie anders dan dat de log na gekeken zou worden. Resetten helpt tijdelijk maar dan na een paar uur weer offline. Wie heeft er suggesties wat ik kan proberen om tot een oplossing te komen. Ik ga binnenkort een paar dagen op vakantie en het zou fijn zijn als mijn Homey weer normaal werkt want nu heb ik er niets aan.
Bedankt.
Comments
Jazeker, daar is niets in veranderd.
en kijken of dat het probleem oplost...
Nee, heeft geen fixed ip adres.
Ik ga het proberen maar vraag mij af of dat het probleem is. Homey heeft maanden zonder fixed ip adres probleemloos gedraaid.
Inmiddels komt na alle suggesties te hebben uitgevoerd mijn Homey niet meer online. Na meerdere malen de Homey spanningsloos te hebben gemaakt draait de ring zijn rondjes in de kleur oranje/roze.
Helaas reageert Athom niet op e-mails en mijn vraag om hulp. Morgen zal ik proberen aanspraak te maken op garantie bij Athom. Bizar dat je niet wordt geholpen!
Homey meerdere malen langere tijd (tot een hele nacht) van de stroom gehaald, geen resultaat. Homey is sinds een half uur weer even online... Alle WiFi apparaten in huis (Sonos, Hue, telefoons etc.) functioneren zonder enig probleem. Er is niets veranderd aan de WiFi configuratie, Homey is niet verplaatst, geen extra apps geïnstalleerd etc. Ik vermoed toch iets met de hardware, log ruim een week geleden gestuurd naar Athom maar tot op heden geen reactie anders dat onze engineer kijkt er naar. Diverse aanvullende informatie gestuurd maar geen reactie.
Geen idee, hoe kan ik dat uitsluiten?
@Bram
@Bram als ik het goed begrijp werk jij bij Athom en heb je ook initieel gereageerd op mijn incident melding. Hoe kom ik in contact met Athom om mijn voeding te vervangen want die is met grote waarschijnlijkheid defect?
@Jaxc bedankt voor de goede tip!
Stuur tevens even een mail naar : support@athom.com