This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Homey + Woonveilig geen relatie meer?

webpaginawebpagina Unconfirmed, Member
Hoi

Ik begrijp van woonveilig alarm dat jullie niet meer samen werken klopt dat? en hoe nu verder?


Comments

  • webpagina said:
    Hoi

    Ik begrijp van woonveilig alarm dat jullie niet meer samen werken klopt dat? en hoe nu verder?



    Aan wie is deze vraag??? ik ga er vanuit dat je dit direct vraagt aan iemand van Athom toch?

    In dat geval adviseer ik je dit even te lezen.

    https://forum.athom.com/discussion/3728/welcome-to-the-forum#latest 

    @Bram kan je hier het beste mee helpen
  • webpaginawebpagina Unconfirmed, Member
    Oy1974 said:
    webpagina said:
    Hoi

    Ik begrijp van woonveilig alarm dat jullie niet meer samen werken klopt dat? en hoe nu verder?



    Aan wie is deze vraag??? ik ga er vanuit dat je dit direct vraagt aan iemand van Athom toch?

    In dat geval adviseer ik je dit even te lezen.

    https://forum.athom.com/discussion/3728/welcome-to-the-forum#latest 

    @Bram kan je hier het beste mee helpen
    De vraag is gesteld aan iemand van Homey (ontwikkelaars?)

  • Volgens de website van Woonveilig is er nog steeds een samenwerking en ik heb via Github begrepen, dat Woonveilig aan een nieuwe 3th party API werkt en als deze klaar is Athom hun app zouden updaten!!
  • BramBram Member
    Het klopt dat wij aan het wachten zijn op een update van de API van Woonveilig. Zodra deze uit is zullen wij de app updaten en weer terugplaatsen in de Appstore
  • webpaginawebpagina Unconfirmed, Member
    Bram said:
    Het klopt dat wij aan het wachten zijn op een update van de API van Woonveilig. Zodra deze uit is zullen wij de app updaten en weer terugplaatsen in de Appstore
    Hoi @Bram ; ik heb medewerker Merel gesproken via Chat hij/zij ging het intern navragen hoe het stond met de applicatie.volgens Medewerker hebben ze intern besloten om niet meer door te gaan ook met laatste update van 2 dagen terug zie ik Homey niet meer tussen.

    hebben jullie wel contact met elkaar?



  • webpaginawebpagina Unconfirmed, Member
    Robebar said:
    Volgens de website van Woonveilig is er nog steeds een samenwerking en ik heb via Github begrepen, dat Woonveilig aan een nieuwe 3th party API werkt en als deze klaar is Athom hun app zouden updaten!!
    Dit had ik ook al vermeld de website zou aangepast worden volgens medewerker.
    ik kom er niet zomaar mee hea

    ik ben zelf woonveilig gebruiker + homey ik zou het juist handig vinden als er nog samenwerking is :)
  • webpaginawebpagina Unconfirmed, Member
    ik heb volgende chat.
  • Ja Duidelijk heb zoeven een mail naar Woonveilig gestuurd voor wat opheldering en ook voor mij is de koppeling met Homey een toegevoegde waarde ..

    @Bram
    ??
  • BramBram Member
    De vraag staat uit bij Woonveilig. Wij zijn niet op de hoogte van het feit dat de samenwerking tussen Athom en Woonveilig is opgezegd. 
  • wvmwvm Unconfirmed, Member
    Wat mij niet helemaal duidelijk is, waarom werkt het wel met Domoticz (via deze plugin)? Dan kan je zelfs de status van de sensoren uitlezen. Deze functionaliteit op de Homey zou geweldig zijn.


Sign In or Register to comment.