This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
HUE

philips hue garantie

paulo2paulo2 Unconfirmed, Member
Vervelend, al lang een philips fan. Onlangs een philips Hue lamp kapot. Deze schakelde zelfstandig aan en uit. Ofschoon de lamp minder dan 3 jaar oud was, dit hebben ze geverifieerd adhv het serie nummer en veel minder dan de beloofde brandure (3000 ipv 30.000) hadden ze geen enkele coulance met dit product. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het bonnetje kwijt was omdat het een moederdag cadeau is geweest dat met behulp van mij  dochter in het geheim was aangeschaft, maar toch....
heb meer dan 10 hue producten in mijn huis hangen en als er dan eentje niet goed is (geverifieerd met productiedatum) dan verwacht je toch meerv klantvriendelijkheid bij een firma als Philips. Gemiste kans! 
Tagged:

Comments

  • Is voor iedereen persoonlijk , die ervaring. Minder dan 3 jaar oud? 1 jaar garantie en dan volgens wat richtlijnen misschien 2 jaar garantie. Maar 3 jaar?
    Heb een keer een ledstrip kapot gehad. Was ruim 2 jaar oud en er bleven 3 ledjes wit branden ipv dat ze met de kleur mee veranderden. Philips een mail gestuurd en kreeg bericht terug dat ik de ledstrip gratis kon opsturen en dan zouden ze een nieuwe sturen. En dat deden ze ook. Toppie service!
  • Ik heb ook een keer een kleur lamp gehad die opeens niets meer deed. Werd netjes thuis opgehaald en na enige tijd (na onderzoek) is een nieuwe bezorgd. Dat was wel binnen een jaar na aanschaf.
    Statistisch kan je net die ene uitzondering zijn in de linkerstaart van de levensduurverdeling. 
Sign In or Register to comment.