This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Solved

[Solved] flow verwijderd hue lamp blijft aangaan

oertjeoertje Member
edited June 2018 in Nederlands
Goededag, sinds 1 dag een homey, alles beetje aan het uitproberen, zodoende aangemaakt dat als de roomba begint de hue go gaat knipperen lang. deze flow verwijderd,maar toch blijft de hue go dat doen als roomba begint. en mijn lampje blijft dan aan.
Hoe los ik dat op?
Tagged:

Comments

  • Oy1974Oy1974 Member
    Weet je zeker dat je de flow hebt verwijderd?? of misschien nog een andere flow wat min of meer het zelfde doet?

    Kan het begrijpen dat als je homey 1 dag hebt er nog ergens een gemaakt flowtje rond zwerft
  • oertjeoertje Member
    Dank je wel, maar heb 5 flows, beetje ongeduldig was ik misschien, nu gaat lampje niet meer aan, misschien moest roomba eerst aan en uit. dus opgelost dit probleem, gelukkig ik begin er weer pret in te krijgen
  • Oy1974Oy1974 Member
    alle begin is moeilijk, en geloof me je gaat je nog wel vaker ergen aan homey de kommende tijd, kan best even duren voordta je het door hebt hoe het allemaal een beetje werkt. Maar ook dat hoort erbij. Succes
  • oertjeoertje Member
    Heb een homewizard, hoopte dat homey beter was, er zijn wat meer mogelijkheden met homey, dus spelen maar.....

Sign In or Register to comment.