This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Negeren trigger iedere maandag tussen 8 en 12 uur

Hallo,

Ik heb een vraag m.b.t. een flow die een melding geeft als een bepaalde sensor actief wordt. Als ik deze trigger nu wil negeren iedere maandag tussen 8 en 12 uur hoe moet ik dat dan aanpakken. Ik heb gezocht maar vind niet 1-2-3 het antwoord. Het is wellicht heel simpel maar kom er even niet op.

Bedankt.

Comments

  • JPeJPe Member
    edited June 2018

    dit heet anders denken <span>:wink:</span>
  • RobbieRobbie Member
    edited June 2018
    JPe said:

    dit heet anders denken <span>:wink:</span>
    Dit is de flow waar het omgaat. Bovenstaande oplossing werkt volgens mij niet goed i.c.m. mijn flow.


  • Hoi Robby,

    Ik zal het vanavond thuis eens testen ;-), Gister had ik dit ook getest ( niks geplaatst hier ) maar toen werkte het inderdaad ook niet lekker. 



    Alleen het bovenstaande heb ik nog niet getest :) Ik kom er op terug indien niemand anders het al opgelost heeft. 
  • JPeJPe Member
    @Robbie ; Je hebt in dit geval 2 Flows nodig:


    in de bovenste flow is de "Zeg iets" kaart, alleen voor test, die kun je weg laten.
  • TiyrellTiyrell Member
    edited June 2018
    De voorgestelde wijze moet prima werken, natuurlijk moet je dan ook je eigen "en" conditie er ook bijzetten (specifiek persoon is niet aanwezig"
    Let wel op dat je de condities in dezelfde EN zet, niet een extra OF veld erbij maken
  • RobbieRobbie Member
    JPe said:
    @Robbie ; Je hebt in dit geval 2 Flows nodig:


    in de bovenste flow is de "Zeg iets" kaart, alleen voor test, die kun je weg laten.
    Bedankt deze flow werkt. Slim bedacht je moet inderdaad leren omdenken!
Sign In or Register to comment.