This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Groepering van devices

Zouden jullie me kunnen vertellen of je een groepering van devices kan maken?
Bijvoorbeeld: ik heb aan mijn garage drie lampen zitten. Ik wil deze allemalen tegelijk aan hebben of aansturen.

Comments

  • Tuvix said:
    Zouden jullie me kunnen vertellen of je een groepering van devices kan maken?
    Bijvoorbeeld: ik heb aan mijn garage drie lampen zitten. Ik wil deze allemalen tegelijk aan hebben of aansturen.
    https://apps.athom.com/app/com.swttt.devicegroups

  • Je zou een zone kunnen maken ( in de web interface) genaamd 'garage' . Volgens mij kun je dan apparaten binnen een bepaalde zone aan of uit zetten.
  • rickprickp Member
    Je zou een zone kunnen maken ( in de web interface) genaamd 'garage' . Volgens mij kun je dan apparaten binnen een bepaalde zone aan of uit zetten.
    Via spraak zowieso ja. Als je het in de keuken zet en roep "zet het licht in de keuken aan/uit" doet hij het vanzelf goed. Via flows gewoon alle 3 de lampen even in de THEN gooien?
  • jjtbsomhorstjjtbsomhorst Member
    edited April 2018
    In de 'dan' kolom kun je deze kaart gebruiken. Je kunt uit verschillende typen kiezen. Dus alle lampen of alle heaters.. Dus als je in een garage bijvoorbeeld 5 lampen hebt waarvan je er 3 wilt kunnen schakelen samen dan kun je of alle lampen los toevoegen aan de flow. Of je kunt ze in een zone zetten (subzone van garage?) en die via deze card schakelen


  • In de 'dan' kolom kun je deze kaart gebruiken. Je kunt uit verschillende typen kiezen. Dus alle lampen of alle heaters.. Dus als je in een garage bijvoorbeeld 5 lampen hebt waarvan je er 3 wilt kunnen schakelen samen dan kun je of alle lampen los toevoegen aan de flow. Of je kunt ze in een zone zetten (subzone van garage?) en die via deze card schakelen


    Dank je wel voor de reactie. Dit werkt perfect.
Sign In or Register to comment.