This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Schakeldagen kloppen niet

Hallo Allemaal,

Ten eerste de omschrijving "De dag is tussen..." strookt niet met de werkelijkheid. Als ik iets wil laten werken op woensdag en donderdag zegt de omschrijving mij dat ik hem dus moet instellen dinsdag en vrijdag. Of lees ik dit nu verkeerd?


Maar ik heb het volgende probleem: Ik wil iets laten schakelen van zondag tot vrijdag. Als ik de dagen dus instel van zondag op vrijdag werkt de flow niet maar van maandag tot vrijdag dan werkt de flow wel. Even voor de duidelijkheid, deze schermafdrukken zijn vandaag  (donderdag) gemaakt. Nu staat zondag onderin het keuze veld dus waarschijnlijk kan deze keuze niet gemaakt worden. Maar bij de informatie staat "Als de tweede dag eerder is dan de eerste dag, dan wordt deze beschouwd als de volgende week". Dan lees ik als vrijdag eerder is dan zondag dan wordt de vrijdag als volgende week beschouwd. Lees ik het verkeerd of werkt het in dit geval niet?




Comments

Sign In or Register to comment.