This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
Milight
Octo
Member
in Nederlands
Na alle updates van de laatste tijd dacht ik vandaag "ik probeer mijn Milight nog maas een keer te koppelen"
Eerdere pogingen zijn steeds mislukt en helaas deze nieuwe poging lukte opnieuw niet. Ik heb mij Wifi box opnieuw geïnstalleerd en mijn lamp opnieuw gekoppeld. Ging allemaal vlekkeloos en de lamp is prima te bedienen via de MIlight app op mijn IPhone.
Helaas vindt Homey de lamp niet. Ik kan niet meer bedenken wat er mis gaat. Is er iemand die dit wel weet?
Comments
ziet hij de brug wel als je die probeert te koppelen? aangezien je eigenlijk de brug koppelt met homey (en de 4 kanalen die elke type heeft), en niet de lampen.
bij apparaten toevoegen kies ik voor Milight (Easybulb) daarna heb ik de keuze uit 3 lampen en kies voot RGBW Lamp dan gaat Homey zoeken en komt met de melding er zijn geen nieuwe apparaten gevonden, je mag het venster sluiten.
als ik de andere lampen probeer krijg ik dezelfde melding
https://apps.athom.com/app/gov.nsa.logger
Beste rtna, ik weet nu in ieder geval dat ik de juiste spullen heb en dat de procedure die ik volg om Milight toe te voegen de juiste is. Bedank daarvoor.
Beste bvdbos, zoals je hebt aangegeven heb ik de Milight App verwijderd en ik heb Homey opnieuw opgestart zoals aangegeven. Daarna de App opnieuw geïnstalleerd maar het heeft helaas de oplossing niet gebracht. ik heb de nsa.logger geïnstalleerd en alleen de Milight App laten loggen. de logger geeft de melding
This app does not support realtime logging.
Is het mogelijk dat de Milight App in de weg wordt gezeten door een van mijn andere geïnstalleerde App's?
ik heb de volgende App's geïnstalleerd: