This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
Comments
Ik kan de dag en de zender selecteren en verder gebeurt er niks.
Enig idee?
Ook worden de kanalen niet opgeslagen bij kanaal mapping.
De master branch updaten schiet nog niet op nee, gefixed in de beta branch.
Ik ben nu alles in de beta branch aan het doen zodat wanneer het eenmaal werkt ik het e.e.a. naar de master kan zetten. Dan kan ik dat later gebruiken om een beta channel in de appstore te gebruiken. Verder zijn er een aantal bugs uit gehaald inderdaad. @Rocodamelshe had direct contact via Slack. Was even niet de updates op dit forum op de hoogte.
Het probleem met het selecteren van de favorieten en de kanaal mapping zouden nu opgelost moeten zijn. hopelijk..
edit: Krijg net uit betrouwbare bron (slack) door dat het werkt
Dan ga ik het nog een keer proberen.
Maar mijn flow wordt niet getriggerd.
Ik heb hem op 0 minuten staan.
En natuurlijk heb ik programma's ingesteld als favoriet.
Het is wel jammer dat je ieder programma op elke dag als favoriet moet instellen. Als je bijvoorbeeld gtst wilt zien moet je die iedere dag instellen. Maar als je de app laat zoeken naar gtst zit je ook met de herhaling. En als je de app laat zoeken op gtst rtl4 20.08 kan het ook zijn dat het programma om 20.07 of 20.09 begint. Lastig allemaal
ik ben nu even aan het testen en de andere trigger werkt inderdaad niet goed. Die ga ik er denk ik uit halen voor de time being. Zou een van jullie even een dump kunnen plakken van wanneer men een flow heeft gemaakt met een favoriet en dan de bovestaande card gebruikt?
Ik wil even weten wat er op jullie console verschijnt als je de app via athom project --run draait
goat helemaal goedkomen hier
1) Maar is het mogelijk om een herhaling in te stellen voor een favoriet programma wat b.v. iedere vrijdag of iedere werkdag op tv komt.
2) En wat ook mooi zou kunnen zijn als je de instellingen programma en tijd enz kan instellen via de app net zoals de wekker functie.
Wat betreft je tweede punt. Ik gebruik zelf de wekker functie niet. Is dat in de nieuwste beta firmware een optie?
Je kan zelfs een nieuwe wekker aanmaken alleen zit die dan natuurlijk niet in een flow.