This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Solved

Geen KaKu schakelaar meer toe te voegen?

Astra77Astra77 Member
edited July 2018 in Nederlands
Via Homey een aantal Klik aan Klik uit schakelaars in gebruik en degene die 'aangesloten' zijn op de Homey werken prima. Nu probeer ik vanmorgen een nieuwe toe te voegen, maar wat ik ook doe, de schakelaar reageert niet. Andere geprobeerd, zelfde verhaal. Ik heb de schakelaars (AC-1000 en ACD-3500) ook al gereset, maar toevoegen werkt niet. Homey gaat heel snel van de pairing naar de testpagina, maar meer ook niet. Herstart van Homey (een keer via menu, een keer stroomloos maken) heeft ook niet geholpen.

Iemand hier toevallig nog een briljant idee wat ik kan proberen?  :)
Tagged:

Comments

  • gijsjegijsje Member
    Ik heb het een keer gehad dat op het moment ik een nieuwe wou koppelen er iemand langs bewegings melder liep en homey toen dat signaal pakte.
    Misschien zoiets?
  • Zou op zich kunnen, maar ik heb geen bewegingsmelder. Heb vandaag nog wat meer pogingen gedaan, maar systeem weigert een schakelaar toe te voegen. Gaat heel snel over op het testscherm...
  • Wederom wat gepruts en gedaan, maar blijkbaar was er een storingsbron (welke ik nog niet heb kunnen ontdekken) want vanmorgen kon ik de schakelaar zo toevoegen... 
Sign In or Register to comment.