This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Closed

Nieuwste Neo Coolcam sirene( ruilen)

ChicoChico Member
Ik heb net de nieuwste Neo Coolcam sirene binnen met usb. Hij heeft blauw licht.
Geluid is zo hard dat me oren nog piepen.
Ik wil graag een oud model Neo Coolcam, die met rood licht.

Iemand zin om te ruilen?

De mijne is 3 minuten gebruikt.

Comments

  • ChicoChico Member
    Oh ja, Ik kom uit Den Haag, Voor het geval iemand hem wil en wil komen ophalen.
  • SkorpionSkorpion Member
    Wist je dat je het volume kan aanpassen bij de instellingen van de sirene?

    Did you know that you can change the volume in the device settings menu?
  • ChicoChico Member
    Skorpion said:
    Wist je dat je het volume kan aanpassen bij de instellingen van de sirene?

    Did you know that you can change the volume in the device settings menu?
    Ja dat weet ik.
    Maar ik heb al 1 oud model, en nu heb ik 2 totaal verschillende sirenes en melodieen

  • 0burner00burner0 Member
    Ik wil wel ruilen, maar woon in Hilversum
  • PhaetonPhaeton Member
    edited March 4
    Ik wil wel ruilen. Gebruik mijn oude toch niet. Ik woon in de buurt van Den Haag. Ik stuur je een prive berichtje

  • ChicoChico Member
    @0burner0
    Bedankt voor je aanbod. 
    Maar ik neem het aanbod van @Phaeton ; aan.

    Die woont in de buurt, en anders komen er weer een berg vezendkosten bij, dan is het voordeel van onze chineese vrienden gelijk verdwenen.
    Vraag me wel altijd af, hoe het mogelijk is dat hun vanuit china gratis of voor een habbekrats kunnen verzenden en je hier in nederland een berg geld kwijt ben.


  • PhaetonPhaeton Member
    Subsidie chinese overheid om export te stimuleren :)
    Vwb het omruilen, ik beantwoord jouw PM gelijk even.
  • ChicoChico Member
    @Rocodamelshe zou je heb op slot kunnen doen ofzo? Het is geregeld :)

  • Sure, thnx for the heads-up.
This discussion has been closed.