This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Closed

owntracks gooit me gegevens er steeds uit

Hey hallo,

Ik heb sinds een week dat owntracks de gegevens uit de app van Homey gooit. 
De namen, sleutels en locatie gegevens. 
Het lijkt net alsof de app gereset word.
Heb het nu al 2 keer gehad, vorige week donderdag en net rond 15 uur. 

Maar volgens mij start Homey zit zelf ook op. 
Vorige week donderdag rond 8 uur ging hij ineens oranje branden, dacht ik laat hem even, misschien is hij bezig met iets. Na een minuut of 10 ging hij weer normaal branden.
Alles leek goed te zijn weer, op de owntracks gegevens na. 

En vandaag kreeg ik een melding op me telefoon van een fibaro rookmelder, normaal krijg je die melding alleen als Homey opnieuw is op gestart of dat je een fibaro update hebt gehad. 
Terug gekeken in de lijst met meldingen, en geen update ofzo. 

Het enige wat er stond was:



Iemand een idee?
11.bmp 420.1K

Comments

  • https://forum.athom.com/discussion/3939/locatie-met-own-tracks#latest  Hier gaat het al over owntracks, zelfs ben jij in deze disscussie aardig actief geweest. Dus waarom weer een nieuwe discussie starten?????

    Zo word het natuurlijk allemaal onoverzichtelijker, dus om het voor iedereen makkelijker tre houden is het verstandig dat niet iedereen elke keer weer een nieuwe discussie start. Niet verkeerd bedoeld maar volgens mij is dat jou al vaker verteld/gevraagd. Hoop iedergeval dat iemand je kan helpen, gebruik owntracks zelf niet
  • @Oy1974
     
    Misschien omdat dit een nieuwe vraag is ???
    Mag ik dat dan gewoon als een nieuwe discussie starten??

    Ik kom hier al bijna niet meer door het moraal ridder gedrag dat hier hangt. En als het zo doorgaat gooi ik homey er gewoon lekker uit. 
    Ik word niet goed er van
  • Oy1974Oy1974 Member
    edited February 2018
    Beste @Chico nieuwe vraag maar nog steeds over owntracks. Zoals eerder hierboven aan gegeven.

    Is het voor iedereen handiger als er niet 2356 verschillende discussies zijn over het zelfde apperaat/probleem.

    Dat het jou niet boeit, zegt misschien genoeg. Je wilt wel door je mede homey gebruikers geholpen worden.... maar boeit je niet dat anderen die wel de moeite nemen om de zoek functie te gebruiken die 3565 disscussie moeten door spitten.

    Maar goed ben geen moderator en ga er dus niet over. 
  • Omdat dit weing meer over het onderwerp zelf gaat doe ik deze dicht. Vragen over owntracks kunnen in het betreffende topic gesteld worden. Modereren graag aan de moderators overlaten. Mocht je topics als deze tegen komen, informeer dan graag een moderator zodat deze kunnen reageren en actie ondernemen.
    Mochten hier verder nog vragen over zijn kun je me altijd een PM sturen.
This discussion has been closed.