This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

flow starten op zonsondergang

wat die ik verkeerd? de l;amp gaat wel aan maar de flow start niet.

 

Comments

  • Een flow inschakelen is niet hetzelfde als deze starten... Met "inschakelen" zet je een flow aan of uit. Je moet 'm echter starten:
  • En heb je al een flow gemaakt met als trigger “ deze flow is gestart” ?
  • En heb je al een flow gemaakt met als trigger “ deze flow is gestart” ?
    nee ik snap ook niet wat je daar mee bedoeld
  • @DickvanderPijl ; er zijn meerdere verschillende kaartjes.
    de ene heet   start een flow    en de andere heet     schakel een flow in (hiermee zet je de flow zelf  aan of uit)
    jij gebruikt de verkeerde zo te zien
  • En heb je al een flow gemaakt met als trigger “ deze flow is gestart” ?
    zo bedoel je?
  • even niet op die foutmelding links letten
    succes

  • Je maakt een flow en die noem je sfeerlicht aan.
    Je gebruikt als trigger "Deze flow is gestart" . In de DAN kolom doe je je sfeer lampen aan zetten.

    Daarna maak je de flow met zonsondergang als trigger. In de DAN kolom gebruik je dan de "start een flow" kaart en daar zoek je de "sfeerlicht aan" op en selecteer je die.
  • Je maakt een flow en die noem je sfeerlicht aan.
    Je gebruikt als trigger "Deze flow is gestart" . In de DAN kolom doe je je sfeer lampen aan zetten.

    Daarna maak je de flow met zonsondergang als trigger. In de DAN kolom gebruik je dan de "start een flow" kaart en daar zoek je de "sfeerlicht aan" op en selecteer je die.

  • Je moet de linkse kaart vervangen door
    ” Deze flow is gestart”
    dan heb je je eerste flow.
  • oke top... het is gelukt

    bedankt allemaal
  • waarom trouwens al die of of of... en niet gewoon: als iemand thuis is?

    overigens... ik heb een map gemaakt waarin ik alleen maar ldeze flow is gestart” flows heb gemaakt...
    de ene die elke lamp, apparaat etc aanzet, en 1 die elk apparaat uitzet.
    en die flows start ik dan wanneer ik ze nodig heb. dan hoef je het dus maar 1x te maken.
    nog een voordeel daarvan is, dat je dan een extra en/of hebt en kun je dus controleren of het al aanstaat of niet.
  • ehdegroot said:
    waarom trouwens al die of of of... en niet gewoon: als iemand thuis is?

    overigens... ik heb een map gemaakt waarin ik alleen maar ldeze flow is gestart” flows heb gemaakt...
    de ene die elke lamp, apparaat etc aanzet, en 1 die elk apparaat uitzet.
    en die flows start ik dan wanneer ik ze nodig heb. dan hoef je het dus maar 1x te maken.
    nog een voordeel daarvan is, dat je dan een extra en/of hebt en kun je dus controleren of het al aanstaat of niet.
    top

Sign In or Register to comment.