This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Ubiquiti

Wellicht kunnen jullie mij helpen. Heb de Ubiquiti app geïnstalleerd. Echter krijg heen vermelding met mijn AP's. Waar ik niet achter kan komen is het adres van mijn Ubiquiti controller. Ik vermoed dat daar het probleem zit. Iemand een oplossing. Vermoedelijk iets heel gemakkelijks maar ik kan het niet vinden. Ik maak via de desktopapplicatie van Ubiquiti verbening met de AP's.

Comments

  • pfff...het is een tijdje terug dat ik met unify heb gewerkt. Maar volgens mij is je desktop app de controller. Om dit te laten werken moet deze dan ook 24/7 draaien.

    Een alternatief zou volgens mij de cloudkey of het runnen in een docker zijn.
    Ik denk dan ook dat als je het ip adres van je desktop gebruikt als controller dat het werkt :)
  • aha had al zoiets verwacht, in dat geval is dat voor mij een lage toegevoegde waarde. Zal nog even kijken of ik het op mijn nas kan installeren en anders zet ik een intelligente stekker op de AP
Sign In or Register to comment.