This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Closed Solved

Hoe krijg ik mijn screens in homeykit?

marvandmarvand Member
edited October 2017 in Archive
Misschien een domme vraag.

Ik heb als app homeykit geinstalleerd. Dit werkt perfect. Diverse apparatuur (klik aan/uit, Ikea, hue etc) zijn allemaal zichtbaar op mijn iphone via homekit.

Omdat ik de bediening via de homeyapp erg omslachtig vind wil ik ook graag mijn screens in homekit hebben. Dit lukt mij echter niet. Ik heb ook via virtual devices een apparaat aangemaakt. Maar die kan ik niet vinden in homeykit.

Wie weet hoe ik mijn screens in homeykit kan krijgen?



Tagged:

Comments

  • Als Homekit en de Homekit app dit ondersteunen zal dit werken, anders werkt het niet. Je kunt het beste een issue aanmaken op de github van de ontwikkelaar @swttt en hem op die manier vragen ernaar te kijken :)
  • ik heb het al opgelost door een virtual device te maken. hierbij moet je niet kiezen voor de optie om zonwering te bedienen, maar voor een simpele knop functie. Achter die knop heb ik nu een flow hangen.
    Ik heb nu de knop " storm"  die alle screens omhoog doet en knop " zonnig"  die alle screens naar beneden doet.
  • Modbreak:

    Topic wordt gesloten aangezien er een oplossing is gevonden voor de initiële vraag. Mocht iemand het hier niet mee eens zijn kun je contact leggen met mij of met één van de moderators

This discussion has been closed.