This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Solved

[Solved] [Vraag Flows] Licht schakelen op basis van maandag - vrijdag en weekeind in een flow

RickmannRickmann Member
edited October 2017 in Nederlands
Beste,

Wat ik graag zou willen is het licht in een bepaalde kamer schakelen op basis van tijd en dag, en dit in een enkele flow.
Ik weet niet of dit kan misschien wel en misschien niet.
Graag jullie mening en advies, hieronder wat ik graag zou willen.

Als het een weekdag is ( ma-vrij ) dan het licht aan in kamer om 6:30 tot 7:30, anders (weekend dus) van 7:30 tot 8:30.

Graag jullie hulp.
Tagged:

Comments

  • Ik doe dat met mijn radio:


  • RickmannRickmann Member
    edited October 2017
    Dus als ik dit goed lees doe je beide in 1 flow.
    ma - vrij flow start om 05:59. en za -zon flow start om 05:59 met dan met 3600 sec vertraging.
    de AND hoeft dus niet te matchen om de THEN en ELSE te activeren?
  • inderdaad... Dus door de week om 6.00 en in het weekend om 7.00 uur gaat radio 1 aan...
  • Dus dit zou het volgende moeten doen.
    ALS 6:30 EN Vandaag is een doordeweekse dag DAN zet aan en Zet uit met 60min vertraging.
    ALS 6:30 DAN Zet aan met 60 min vertraging en zet uit met 60 min vertraging.
    Niet zichtbaar maar op de eerste zet uit zit een timer en op de 2de zet aan en 2de zet uit.

  • 2e uit (uit, anders kollom) zou 120 minuten moeten worden, alles word tegelijk geactiveerd, niet na elkaar
  • Dus zo moet het kloppen?

  • Dat ziet er zo goed uit ja :+1:
  • Top.
    Mark maar als solved dan
Sign In or Register to comment.