This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Homey niet verbonden met athom cloud

Mijn Homey opeens niet meer verbonden met de cloud, kan geen apps meer updaten en installeren. Iemand die hier ervaring mee heeft? Heb de Homey al meerdere malen herstart.

Comments

  • Als je naar je datum kijkt (Settings -> Systeem -> Stuff for Geeks) is de datum dan correct?
  • ja dit is zeker correct.
  • Dan probeer je router maar eens te herstarten.
  • Ook dit heb ik al gedaan. Voorheen nooit problemen gehad. IK draai op 1.5.3
  • Tja en dan stopt het met de reacties...ook nu weer problemen hier met de cloud.. pfffffffffff krijgt er toch zoetjesaan een punthoofd van...
  • @Pauluz Als je problemen hebt met de cloud connectie, neem dan alsjeblieft contact op met support@athom.com, daar kunnen ze je veel verder ermee helpen dan op dit community forum.

    Al snap ik je opmerking niet helemaal aangezien dit het eerste bericht is van jou op dit topic
  • @caseda Bedankt voor je reactie.
    Een reset was de oplossing.

    Mvg. Pauluz
Sign In or Register to comment.