This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Announcement Closed

Welkom op het forum

BramBram Member
edited August 2018 in Nederlands

Hi Allemaal,

Welkom op het Nederlandse gedeelte van het forum. Ons forum is een plek waar iedereen die een Homey heeft of daarin geïnteresseerd is, ideeën kan delen en vragen kan stellen. We ontdekten dat er binnen de community behoefte was om dat ook in het Nederlands te doen en daarom hebben we dit onderdeel van het forum ingericht. Net als op de rest van het forum gelden hier onze richtlijnen waarvan je hieronder de vertaling kunt vinden!

Heel veel plezier,

Bram
Support & Community Manager @ Athom


1. Blijf bij het onderwerp

2. Geef een duidelijke titel aan je discussie

3. Zoek eerst naar je onderwerp of vraag op het forum om te zien of iemand anders het misschien al besproken heeft.

4. Als je een vraag hebt kun je ook in de Knowledge Base op de site kijken om te zien of daar het antwoord tussen staat. Schroom echter niet om alsnog je vraag te stellen als het niet duidelijk blijkt te zijn.

5. Wees beleefd en geef opbouwende kritiek en feedback.

6. Op dit gedeelte van het forum is Nederlands de hoofdtaal.

7. Als je wil dat ik meelees, noem me dan in een post zodat ik hiervan op de hoogte word gesteld (@Bram) of één van de moderators (@caseda@Priknr1@swttt
@bvdbos@GeurtDijker@rocodamelshe@Jaxc)

8. Als je directe ondersteuning nodig hebt vanuit Athom, mail dan naar support@athom.com.

9. Als je een bug hebt gevonden in Homey, maak dan een issue aan op GitHub.

10. Als je een goede toevoeging hebt voor Homey waar iedereen iets aan heeft, maakt dan een issue aan op GitHub.

This discussion has been closed.