This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Official

Homey Developers Meet-up Utrecht

lubbertkramerlubbertkramer Member
edited August 2017 in Nederlands
Iedere eerste woensdag van de maand organiseert Sybrand's Place in samenwerking met Athom meet-ups voor Homey developers. Deze avonden zal er in de code worden gedoken met als doel: kennis delen. 

Om de avonden beheersbaar te houden is inschrijven verplicht. Aangezien deze avonden zeer goed bevallen staan ze vast tot het einde van het jaar op iedere eerste woensdag van de maand.

Om 18:00 zal er pizza besteld worden. Mocht je mee willen eten (eigen kosten) geef dit dan aan zodat er ook voor jou een pizza geregeld wordt. Koffie, thee en fris is aanwezig.

De tijden:
18:00 pizza eten.
18:45 inloop.
19:00 start.
22:00 einde.

Opgeven kan hier

Tagged:

Comments

  • Goed bezig @lubbertkramer!
    Ik ben er bij!
  • Is het ook leuk voor mensen die niet kunnen programmeren?
    De andere dagen zijn altijd zo ver weg.
  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited June 2017
    0burner0 said:
    Is het ook leuk voor mensen die niet kunnen programmeren?
    De andere dagen zijn altijd zo ver weg.
    Het is gericht op de techniek/programmeren, deze avond zal vooral in het teken staan van de nieuwe app SDK. Denk dat je dit het beste zelf even kunt inschatten, uiteraard is er ook tijd om gewoon over Homey en zaken daaromheen te praten tijdens een drankje/hapje pizza.
  • jordenjorden Member
    0burner0 said:
    Is het ook leuk voor mensen die niet kunnen programmeren?
    De andere dagen zijn altijd zo ver weg.
    Ik ben alleen de eerste avond geweest, was erg leerzaam maar als ik niet had kunnen programmeren was het niet zo de moeite waard geweest.
  • Thnx dan skip ik deze avond
  • swtttswttt Member
    dan vul ik weer aan dat ik de vorige keer (of is er ondertussen 1 geweest zonder mij?) erg onder de indruk was van Robert zijn presentatie, al doe ik zelf weinig met spraak etc. Was het in het algemeen super interessant en impressive.
  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited October 2017
    Op deze avond zullen we een start maken met het bouwen in de nieuwe SDK, versie 2.0. De avond starten we met nieuwtjes over 1.5 en de laatste status hiervan. Kunnen we gebruik maken van multi triggers of is de integratie met Spotify connect een feit?

    We zullen binnenkort een groep starten op Slack waar iedereen aan wordt toegevoegd die al eens een avond heeft bezocht of zich inschrijft. In deze groep zullen we de apps gaan bespreken die we deze avond zullen gaan bekijken om om te bouwen naar de nieuwe SDK.

    Om de avond beheersbaar te houden en vanwege de beperkte ruimte, is inschrijven verplicht. Aangezien deze avonden zeer goed bevallen staan ze vast tot het einde van het jaar op iedere eerste woensdag van de maand.

    Om 18:00 zal er pizza besteld worden. Mocht je mee willen eten (eigen kosten) geef dit dan aan zodat er ook voor jou een pizza geregeld wordt. Koffie, thee en fris is aanwezig.

    De tijden:
    18:00 pizza eten.
    18:45 inloop.
    19:00 start.
    22:00 einde.

    Wij zetten weer in op een leerzame en gezellige avond.
    Lubbert, Marijn, Max


    Inschrijven kan hier

  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited October 2017
    7e Homey Developers Meet-up Utrecht
    Woensdag 1 november organiseert Sybrand's Place haar zevende meet-up voor Homey developers.

    Op de afgelopen avond in oktober waren we met enkele fanatieke Homey fans waardoor we diep in de code konden duiken. We hebben die avond een app gebouwd waarmee Homey kan communiceren met een PLC (Programmable Logic Controller).

    Voor deze komende meet-up hebben we Athom gevraagd om weer langs te komen en ons verder op weg te helpen met het ontwikkelen van applicaties, @Baskiers (Bas) zal namens Athom langskomen.

    Om de avond beheersbaar te houden en vanwege de beperkte ruimte, is inschrijven verplicht. Aangezien deze avonden zeer goed bevallen staan ze vast tot het einde van het jaar op iedere eerste woensdag van de maand.

    Om 18:00 zal er pizza besteld worden. Mocht je mee willen eten (eigen kosten) geef dit dan aan zodat er ook voor jou een pizza geregeld wordt. Koffie, thee en fris is aanwezig.

    De tijden:
    18:00 pizza eten.
    18:45 inloop.
    19:00 start.
    22:00 einde.

    Wij zetten weer in op een leerzame en gezellige avond.
    Lubbert, Marijn, Max

    Inschrijven kan hier

  • @lubbertkramer

    Is de app die ontwikkeld is gebasseerd op het modbus protocol?

Sign In or Register to comment.