This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
Homey alive and kicking
If I'm honest, I have to admit to be very satisfied with my Homey. I know, at the beginning, I was somewhat disappointed, especially with regard to speech recognition. But we are almost three months away, and I have to admit, Homey performed well. My home is now automated for a large part. All kinds of devices from various brands communicate with each other with ease thanks to Homey. Voice commands at Homey are rare today, but if I want to use it, it works. Yes, there are still some problems here, but this is not always due to Homey. And yes, I still have devices that do not communicate with Homey just because there's no app yet, or because no app can be developed. Is that bad ? No. Over time, there will be a solution. All in all, I think I have achieved a future-oriented product. Also praise those people who use this forum to help solve our ignorance and problems. And yes, to use Homey, some knowledge is required, but that makes it all so exciting. Curious about what the future will bring me. I also found that a word of praise may also be allowed.
Als ik eerlijk ben, dan moet ik toch toegeven uiterst tevreden te zijn van mijn Homey. iIk weet het, ik was bij aanvang wel wat ontgoocheld, vooral wat de spraakherkenning betreft. Maar we zijn nu bijna drie maand verder, en ik moet bekennen, Homey presteerd behoorlijk. Mijn woning is nu voor een groot stuk geautomatiseerd. Allerlei toestellen van diverse merken communiceren probleemloos met elkaar dankzij Homey. Spraak commando's aan Homey zijn tegenwoordig zeldzaam, maar als ik het wil gebruiken werkt het wel. Ja, er zijn nog wel hier en daar wat problemen, maar dat is niet altijd aan Homey te wijten. En ja ik heb nog wel apparaten die niet met Homey communiceren, gewoon omdat er nog geen app voor is, of omdat er geen app voor kan ontwikkeld worden. Is dat erg ? Neen. Na verloop van tijd komt daar wel een oplossing voor. Al bij al denk ik een toekomst gericht product in huis te hebben gehaald. Ook lof voor die mensen die zich hier op dit forum inzetten om onze onkunde en problemen te helpen oplossen. En ja, om Homey te gebruiken is wel enige kennis vereist, maar juist dat maakt het allemaal zo spannend. Benieuwd wat de toekomst mij nog zal brengen. Ik vond dat een woordje van lof ook wel eens mag.
Als ik eerlijk ben, dan moet ik toch toegeven uiterst tevreden te zijn van mijn Homey. iIk weet het, ik was bij aanvang wel wat ontgoocheld, vooral wat de spraakherkenning betreft. Maar we zijn nu bijna drie maand verder, en ik moet bekennen, Homey presteerd behoorlijk. Mijn woning is nu voor een groot stuk geautomatiseerd. Allerlei toestellen van diverse merken communiceren probleemloos met elkaar dankzij Homey. Spraak commando's aan Homey zijn tegenwoordig zeldzaam, maar als ik het wil gebruiken werkt het wel. Ja, er zijn nog wel hier en daar wat problemen, maar dat is niet altijd aan Homey te wijten. En ja ik heb nog wel apparaten die niet met Homey communiceren, gewoon omdat er nog geen app voor is, of omdat er geen app voor kan ontwikkeld worden. Is dat erg ? Neen. Na verloop van tijd komt daar wel een oplossing voor. Al bij al denk ik een toekomst gericht product in huis te hebben gehaald. Ook lof voor die mensen die zich hier op dit forum inzetten om onze onkunde en problemen te helpen oplossen. En ja, om Homey te gebruiken is wel enige kennis vereist, maar juist dat maakt het allemaal zo spannend. Benieuwd wat de toekomst mij nog zal brengen. Ik vond dat een woordje van lof ook wel eens mag.
Comments