This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Weersensors

Ik heb 3 weerstations en zenders in me tuintje hangen. Nu pakt Homey 1 zender op met de wireless weather sensor app en de andere 2 niet.
Nu is eentje een oregon scientific, dus ik dacht, laat ik die app er ook op zetten. 
Maar ook die app die pakt de sensor niet. 

Het is een THN 132 N sensor, en die moeten beide apps herkennen volgens mij.

Ik heb het forum al nagelezen er op, ik heb de sensor naast Homey gelegd voor het ontvangs, maar geen resultaat. 
Ik heb de sensor gereset, batterij er uit gehaald en op een ander kanaal gezet, de sensor heeft 3 kanalen. En heb zelfs Homey opnieuw opgestart.

Maar alles helaas zonder resultaat.
Zie ik wat over het hoofd?

 

Comments

  • NattelipNattelip Member
    edited June 2017
    Hoi,

    ik heb eens afgelopen maanden   samen met goldstrike van het slack gebeuren die een thn 132 n had een hele zaterdag geprobeerd die aan het werk te krijgen in de oregon app . dat lukt niet om de een of andere reden. zelf heb ik er niet een. 
    ik kan je dus geen hoop geven.
  • ChicoChico Member
    Dat is slecht nieuws. 
    Als jij , waarvan ik denk dat je er zo wie zo meer verstand van hebt dan mij, als dummy, het al niet lukt, dan moet ik wel heel veel geluk hebben als het mij wel lukt.

    En buiten dat, ik zou echt niet weten in welke hoek ik het zou moeten zoeken. 
    En ik zou niet weten wat ik er nog meer aan kan doen.

    Enige vraag die ik heb, kan je zien of Homey een signaal uberhaut ontvangt? Ook al ziet hij het apperaat zelf niet?


Sign In or Register to comment.