The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.
This forum is now read-only for archive purposes.
Help al mijn apparaten kwijt
Mijn Homey was niet bereikbaar en de oranje ring kleurde met regelmaat op.
Ik heb zo nog een uur ofzo afgewacht maar ik kon geen verbinding maken.
Ik daarom de stekker er maar even uitgetrokken.
Na het opnieuw opstarten kon ik weer wel bij mijn Homey komen maar al mijn apparaten zijn weg.
De apps en flows zijn er nog wel allemaal.
Ik heb toen Homey nog een keer gerstart vanuit de app zelf maar met hetzelfde resultaat.
Hoe krijg ik mijn apparaten terug.?
Ik hoop niet dat ik ze allemaal opnieuw moet koppelen.
ik draai al meer al een week zonder verdere problemen mer versie 1.3.0-rc.7
Volgens mij is er wel een probleem met Ziggo mijn provider maar dat mag ik denk ik toch niet het probleem zijn.
Ik heb mijn probleem ook naar Athom gemaild maar die reageren misschien pas na een dag of 2 en met deze dagen wil ik toch alles weer snel werkend hebben.
Comments
Edit:
@Bram heeft je supporticket gezien en intern doorgezet en ze zijn er naar aan het kijken. Heeft mogelijk te maken met de experimentele update en goed dat het nu naar boven komt voordat deze naar stabiel gaat.
Misschien wel goed om te bedenken of je op experimenteel wilt blijven aangezien je hoopt dat je de apparaten niet opnieuw hoeft te koppelen, dit kan toekomstig of nu wel een keer gebeuren in experimenteel.
Ik moest een logfile opsturen maar helaas krijg ik bij het aanmaken van de logfile waar hij lang mee bezig is 2x achter elkaar een error dat Homey offline is.
Daarvoor had ik de Homey ook al minimaal een halfuur spanningsloos gehouden.
@lubbertkramer bedankt voor het doorgeven.
Deze versie heeft vanaf de eerste dag bij mij goed gewerkt.
En ja ik dat experimenteel 1x keer aangevinkt i.v.m. audio destijds maar uitzetten kan je helaas niet meer.
logfile: D7A7EBC6FD
Ik heb Athom hier op Slack in het dp kanaal op gewezen aangezien ze daar eerder met een gebruiker mee bezig zijn geweest. Draaide jij ook rc7 ?
Dit is nu voor mij de 5de dag zonder Homey
Maar goed; voor mij verder geen groot issue; ga de devices wel opieuw toevoegen.
Wilde het meer meedelen in geval het een issue is (alvorens er een stable komt met deze bug).
Same here.