This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Mobile app

Ik kan via mijn mobile app mijn homey op afstand niet meer bereiken, er staat homey offline. opnieuw geïnstalleerd en ingelogd maar hij blijft zeggen homey offline. Op mijn eigen netwerk werkt het prima. Iemand een suggestie???? 

Comments

  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited May 2017
    Dit heeft te maken omdat de verbinding vanaf de applicatie via de cloud van Athom gaat, daar lijken momenteel wat problemen te zijn en ze zijn ermee bezig. Homey werkt wel gewoon (lokaal) maar de verbinding via my.athom.com / de mobiele applicatie. Op je lokale netwerk moet het wel werken :) Je Homey is dus wel gewoon online! Meer informatie over wat er zou gebeuren als je internet wegvalt/Athom cloud offline is kun je hier vinden -> https://www.athom.com/nl/ondersteuning/KB000028/

    Edit:
    Op slack lees ik dat bij de meesten nu de problemen verholpen zijn.
  • Oké dank, en inderdaad lokaal werkt het goed, we wachten af.
  • @GerritKool heb je toevallig ook Ziggo? 
    Ik weet niet of het echt een Homey probleem was, er waren wat ik begreep wel veel Homey' s vanaf Ziggo verbindingen offline.
    Normaal als ik dat zie herstart ik thuis de Ziggo router, maar na een melding op Slack heeft Athom al die Homey's rond 15:25 opnieuw laten verbinden.

  • Nee ik heb KPN, en inmiddels werkt het weer, verder niets gedaan.
Sign In or Register to comment.