This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Homey Harmony hub

Ik heb volgende flow aangemaakt.
Wanneer ik een knop (KaKu AWST-8800) indruk wordt de plug (KaKu ACD-1000) ingeschakeld en moet normaal 5 seconden later de Harmony hub met de opdracht "TV kijken" net als op de Harmony afstandsbediening geaktiveerd worden. Ondanks dat het flowkaartje die opdracht toont, gebeurd er echter niets. De knop is de trigger, beide andere staan in het vak "dan". Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn ? Of wil ik iets dat nog niet mogelijk is ? 

Comments

  • Je kan eens de app Homey logger gebruiken om te zien wat de flow doet en als je het kaartje bijvoorbeeld vervangt voor een pushnotificatie naar je telefoon werkt de flow wel?

    De harmony app staat bekend om wat problemen en heeft al een tijd geen update meer ontvangen. Onder de app en op het forum zijn meerdere gebruikers te vinden met problemen, dus het is goed om dat uit te sluiten door bovenstaande of dat het probleem bij je KaKu kant ligt?
  • glijieglijie Member
    harmony app werkt perfect ...je moet alleen zorgen dat ie niet in slaap valt. Dit kan je doen door je harmony elk kwartier een nietszeggend signaal te sturen.
  • Met een Kaku een Kaku schakelen werkt bij mij nog steeds niet zonder dat ik daar een delay in bouw. 1 flow gebruikt 3 Kaku kaartjes in de "dan" kolom. Eerste kaartje op 1 seconde, 2de kaartje op 2 seconde en derde kaartje op 3 seconde. Lamp gaat meestal pas aan bij het derde kaartje.
  • Inderdaad veel problemen met de harmony hub als ik dit  allemaal lees. Gelukkig is deze toepassing geen must.
    Overigens al mijn KaKu schakelaars en lampen doen et prima. Het was allee zoeken nar een uniek spraak commando, eentje die niet ingebakken zit in Homey. Ben dik tevreden met wat Homey nu verwezenlijkt. Alles wat ik voor ogen had wordt feilloos uitgevoerd. n ja soms heeft Homey nog wel wat kuren, maar of het aan het toestel licht of aan mijn uitspraak  laat k in het midden. Kan alleen maar beter worden.
    Bedankt allemaal voor het meedenken.
Sign In or Register to comment.