This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Amazon dot als speaker gebruiken

is het mogelijk om de Amazon dot muziek af te laten spelen door een trigger van Homey. 

Ik zou de dot graag willen gebruiken in de slaapkamer met de wekker functie van Homey. 

Comments

  • Volgens mij werkt dat nog niet omdat je de echo niet als speaker kan selecteren binnen Homey.
  • Je kunt de Dot niet aansturen behalve als je hem naast Homey zet en dmv spraak gaat aansturen.
  • Oké bedankt dan ga ik iets anders verzinnen om als wekker te gebruiken. 
  • swtttswttt Member
    Op het moment inderdaad niet, ik hoop echter dat ze ooit met spotify connect gaan komen voor homey.
    Daarnaast werkt wat Lubbert zegt prima voor de luie mens onder ons, ik laat homey tegen mijn Echo praten om muziek te starten :)
  • Homey tegen Echo laten praten is geen optie. 
    Spotify connect is ook geen optie voor mij. 

    Ik wil de wekker van Homey gebruiken maar omdat je maar 1 actieve speaker kan gebruiken is Homey music eigenlijk niet zo handig. Smorgens heb ik beneden altijd muziek aan en die stopt dus als mijn vriendin d'r wekker aan gaat. 

    Dus nu ben ik op zoek naar een andere speaker die je via Homey aan kan zetten. Ik dacht nog aan een squeezebox maar die zijn bijna niet meer te krijgen. 
  • Connect a Sonos Connect to Homey en doe een Play1 in je slaapkamer. Set active speaker naar de Play1 en je hebt een wekker.

  • @Rocodamelshe jij hebt teveel kibbeling op :) sonos connect is net een beetje te prijzig :) 
  • Haha, sorry. Er stond niet bij dat het ook goedkoop moest zijn. :)
  • rtnartna Member
    Die oplossing is duurder dan de Homey zelf  :p
  • rtna said:
    Die oplossing is duurder dan de Homey zelf  :p
    Ik weet nog leukere oplossingen: een Play5 connected aan je Homey. Klinkt geweldig trouwens :)
  • En wat dacht je van een soundbar?

  • Playbar dan. Heb ik ook maar die heeft geen jack om in je Homey te stoppen. Als je de Play5 of de Connect er aan hebt hangen kan je wel weer via de Playbar afspelen.

  • jovinkjovink Member
    edited April 2017
    Ja playbar bedoelde ik. Je hebt gelijk die heeft alleen een optische aansluiting ik dacht ook jack. 
Sign In or Register to comment.