This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Fibaro dimmer van slag

Sinds de laatste update is de Fibaro dimmer compleet van slag.

Nadat de dimmer is ingeschakeld, wordt er bij 'automatisch uitschakelen' automatisch een 1 ingevuld. Het gevolg hiervan is dat de dimmer continue in / uitschakelt.

Hierbij maakt het niet uit of ik deze waarde op 0 of 30.000 zet. Hij reset automatisch weer naar 1.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Omdat de dimmer is ingebouwd kan ik er niet gemakkelijk bij om de reset knop in te drukken. Een handmatige instelling zou welkom zijn.

Comments

  • Hmm vreemd, welke dimmer heb je ? Versie 1 of 2?
    Ik heb namelijk dimmer 2 en heb meer opties.

    Ook al zou er een fout zitten in de fibaro app dan zou de dimmer alleen maar uit horen te gaan. 
    Niet aan/uit/aan/uit.

    Weet je zeker dat een flow niet het probleem is?
    Ik zou als ik jou was de dimmer verwijderen uit homey en daarna weer toevogen. Mogelijk haalt ie de class opties opnieuw binnen en werkt alles weer.

  • uniekwerk said:

    Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Omdat de dimmer is ingebouwd kan ik er niet gemakkelijk bij om de reset knop in te drukken. Een handmatige instelling zou welkom zijn.

    Je moet de reset knop helemaal niet gebruiken.
    3x S1 (de normale wandschakelaar) indrukken is hetzelfde als 3x knop op de module zelf.
Sign In or Register to comment.