This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Zou graag homey eens willen zien voor ik er 1 koop, wie wil een demo geven omgeving enschede ?

2»

Comments

  • De dag is nog niet om vriend, geduld!
  • Die gasten zitten al lekker aan de VrijMiBo  B)
  • Priknr1 said:
    MarcoF said:
    @MarcoF   maar morgen ist weer vrijdag....      ;)       :D
    Emile heeft het luid en duidelijk gezegd; Update vrijdag bestaat niet en is iets wat bedacht is door de community.

    Dus morgen kan en mag er geen update uitkomen en dus bij deze;
    UPDATE DONDERDAG!

    ja, dat is zo.
    Ik zou al blij zijn van een update van de stand van zaken..  (gaat alles een beetje naar verwachting @Annemarie  ? ,jij bent toch een beetje onze ogen op de werkvloer  ;)   )

    maar even een andere vraag tussendoor....       Is het iemand duidelijk of er bij de "grote update" 0.10.0  nog iets verbetert wordt aan spraakherkenning?   en dan bedoel ik natuurlijk niet "ok homey" want dat werkt wel.

    Werken ze bij athom ook in t weekend? Want anders is de grote update er weer niet. Die vorige week al niet lukte, maar deze week zeker mogelijk most zijn :smiley: :wink: :neutral: 

    MarcoF said:
    @MarcoF   maar morgen ist weer vrijdag....            D
    Emile heeft het luid en duidelijk gezegd; Update vrijdag bestaat niet en is iets wat bedacht is door de community.

    Dus morgen kan en mag er geen update uitkomen en dus bij deze;
    UPDATE DONDERDAG!

    ja, dat is zo.
    Ik zou al blij zijn van een update van de stand van zaken..  (gaat alles een beetje naar verwachting @Annemarie  ? ,jij bent toch een beetje onze ogen op de werkvloer    )

    maar even een andere vraag tussendoor....       Is het iemand duidelijk of er bij de "grote update" 0.10.0  nog iets verbetert wordt aan spraakherkenning?   en dan bedoel ik natuurlijk niet "ok homey" want dat werkt wel.

    @Priknr1 We do not really work in the weekends but we also dont have 9-5 hours. The update is there. Let us know what you think about it.
Sign In or Register to comment.