This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Closed

Arduino driver - Error: could not register signal

BramOBramO Member
edited August 2016 in Archive
Vandaag heb ik wat lopen spelen met de arduino nrf905 spullen. Nou heb ik een appje gemaakt voor het aansturen van mijn mechanische ventilatie.  Nou heb ik alles redelijk op zijn plek en de arduino met nrf905 is geladen met een scanner, alleen er gaat nog wat fout...  Ik zal het waarschijnlijk enorm verkeerd doen, dus hints zijn welkom

Update:
Ik moet gewoon lezen en niet 's nachts door gaan,  ik miste de permissions voor 433. 

Comments

  • @BramO heb je de communicatie tussen Homey en Arduino op gang gekregen? 
  • BramOBramO Member
    edited August 2016
    @ErikVanDongen Ja het is gelukt... Ik ben al druk bezig met de aansturing van mijn mechanische ventilatie. Wel jammer dat je niet informatie kan sturen naar Homey zonder eerst de communicatie te initiëren vanuit Homey. Ik snap de techische beperking van GFSK/ASK maar ik gebruik eigenlijk geen KAKU spullen dus wat mij betreft mag Homey gewoon altijd naar GFSK luisteren... Want dan kan mijn eigen sensoren maken zoals een stanksensor voor mijn WC en een CO2 sensor om de mechanische ventilatie daar op te laten acteren. 
  • BramOBramO Member
    edited August 2016
     
  • BramOBramO Member
    edited August 2016
    Het is nu nog een bos draadjes... maar de aansturing werkt vanuit Homey flows

    Hier staat de code: 
    https://github.com/bramoosterhuis/nl.bybram.rfmvc


  • Voor welk ventilatie merk/type/systeem heb je dit gemaakt?
  • Bedankt voor je reactie. Ik ontvang inmiddels wel berichten die Homey zend, maar Homey ontvangt nooit een ack terug. Maar voorlopig kan ik uit de voeten met eenrichtingverkeer voor het aansturen van een addressable led strip. 
  • MarcoF said:
    Voor welk ventilatie merk/type/systeem heb je dit gemaakt?
    Voor een CMLe van J.E StorkAir, maar het zal voor elk systeeem werken wat de standen schakelt met 230V. Als je een 0-10 regeling hebt zou ik zelf voor een z-wave dimmer gaan. 
  • Bedankt voor je reactie. Ik ontvang inmiddels wel berichten die Homey zend, maar Homey ontvangt nooit een ack terug. Maar voorlopig kan ik uit de voeten met eenrichtingverkeer voor het aansturen van een addressable led strip. 
    Owja die ACK... Die check ik ook niet :neutral: .
This discussion has been closed.