This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Spotify homey app inloggen met ander account

Hallo,

Ik ben nieuw hier dus wellicht stel ik in stomme vraag maar ik heb de spotify app geinstalleerd en heb ingelogd met een gratis spotify account, nu heb ik gelezen dat dit alleen met de betaalde versie werkt dus wil ik met een ander spotify account inloggen maar ik zie nergens de optie in de spotify homey app om met een ander account in te loggen.

Kan iemand me aub uitleggen hoe ik met een ander account kan inloggen (ik zie alleen login/uit optie)

Comments

  • [Modbreak]  Verplaatst naar "Nederlands" sectie
  • Priknr1Priknr1 Member
    edited December 2017
    Sem said:

    Hallo,

    Ik ben nieuw hier dus wellicht stel ik in stomme vraag maar ik heb de spotify app geinstalleerd en heb ingelogd met een gratis spotify account, nu heb ik gelezen dat dit alleen met de betaalde versie werkt dus wil ik met een ander spotify account inloggen maar ik zie nergens de optie in de spotify homey app om met een ander account in te loggen.

    Kan iemand me aub uitleggen hoe ik met een ander account kan inloggen (ik zie alleen login/uit optie)

    En zodra je uitlogt kan je niet met een ander account inloggen?

    Als je in een browser (op een laptop/desktop) naar instellingen gaat en dan linksonderin kijkt, staat daar dan de spotify app? en heeft deze wellicht meer opties?


  • renemulrenemul Unconfirmed, Member
    Heb je hier ooit een antwoord op gekregen? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Je kan wel uitloggen, maar bij inloggen krijg je niet meer de keuze voor een account en logt hij gewoon weer in met het bekende account.
    Uiteindelijk de homey herstart, en daarna kreeg ik bij uitloggen en inloggen in spotify wel de keuze om met een ander account in te loggen.
Sign In or Register to comment.