This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
HUE Fibaro

vertraging fibara realis schakelaar 2 to Hue

ik maak sinds een tijdje gebruik van de fibaro dubbele relais schakelaars samen met Homey, tot een schakelaar of 8 ging het prima, ik roep enkele ruimtes of scenes op in de hue en het licht gaat aan of uit.

nu heb ik er weer 2 schakelaar bij geplaatst en is er in eens een vertraging van ongeveer 4,4 seconden ?

wat kan ik hier aan doen ? of kijken waar het aan ligt ?

Tagged:

Comments

  • Als je de Hue bridge gebruikt, kun je een vertraging hebben. Dir omdat de bridge zogenaamd gepold word om de zoveel seconden, hierdoor kun je een vertraging hebben.
  • Oy1974 said:
    Als je de Hue bridge gebruikt, kun je een vertraging hebben. Dir omdat de bridge zogenaamd gepold word om de zoveel seconden, hierdoor kun je een vertraging hebben.
    Het is maar op 1 plek ? En ik heb 11 fibaro modules zitten en 32 hue lampem
  • arjane076 said:
    Oy1974 said:
    Als je de Hue bridge gebruikt, kun je een vertraging hebben. Dir omdat de bridge zogenaamd gepold word om de zoveel seconden, hierdoor kun je een vertraging hebben.
    Het is maar op 1 plek ? En ik heb 11 fibaro modules zitten en 32 hue lampem
    En, is het de lamp die vertraging heeft, of de schakelaar. Das iets wat je eerst moet uit vinden.

    Bevind de lamp of schakelaar aan de rand van je huis, mesh  ect ect.
  • Het is de schakelaar, kan je zien als je homey opent op de laptop.
    komt ook niet gelijk binnen.
    nu heb ik de schakelaar welke problemen gaf vervangen en nu functioneert het weer zoals het hoort.
    echter nu hebt ik weer problemen met een andere schakelaar in combinatie met de fibaro, wederom die vertraging nadat ik een functie heb bij geplaatst in de homey?
    kan het zijn omdat homey dan de fibaro schakelaar “update” dit ontstaat en het mesh-netwerk ontregeld is ?
    wat kan je om dit te versnellen en of te corrigeren?
Sign In or Register to comment.