This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Closed Solved

Koppelen kaku APC3-2300

rsomers61rsomers61 Member
edited July 2018 in Archive
Ik heb nog een KAKU APC3-2300, die komt niet voor in de lijst, iemand die toevallig kunnen koppelen en zo ja voor welk type heb je gekozen om te koppelen?
Tagged:

Comments

  • BramBram Member
    De Beta versie van de KaKu app ondersteund de APC3-2300 al wel, misschien dat je deze even kunt proberen?
    Wil je liever niet de Beta app gebruiken dan kun je deze schakelaar koppelen door de APA3-1500R te selecteren in de normale versie van de app.
  • rsomers61rsomers61 Member
    edited July 2018
    Bram said:
    De Beta versie van de KaKu app ondersteund de APC3-2300 al wel, misschien dat je deze even kunt proberen?
    Wil je liever niet de Beta app gebruiken dan kun je deze schakelaar koppelen door de APA3-1500R te selecteren in de normale versie van de app.
    Dank je Bram, ik zie dat ik dan de afstandsbediening koppel, voor ik begin te koppelen, kan ik de "stekkers" ook koppelen zonder afstandsbediening. In de normale versie van de app.
    Is het mogelijk de normale en beta versie langs elkaar te gebruiken?
  • BramBram Member
    @rsomers61 je kunt de stekkers ook koppelen, deze hebben hetzelfde typenummer als de afstandsbediening, maar hebben een ander symbooltje in de app.

    Het is niet mogelijk om zowel de beta als de normale versie van de app naast elkaar te draaien
  • @Bram
    Gelukt! 
    Bedankt Bram!
  • BramBram Member

    Topic wordt gesloten aangezien het initiële probleem is opgelost. Mocht je het topic toch graag weer openen, neem dan even contact met me op!

This discussion has been closed.