This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
Closed Solved

Flows maken met weekdagen

rsomers61rsomers61 Member
edited July 2018 in Nederlands
Ik wil graag flows maken met weekdagen. Echter zie ik niet de mogelijkheid om elke dag van de week een ander schakelmoment te kiezen.
Voorbeeld: Licht aan in woonkamer bij zonsondergang elke dag en elke dag uit op een ander tijdstip zodat er geen vast ritueel ontstaat.
Tagged:

Comments

  • rsomers61rsomers61 Member
    edited July 2018
    Gevonden, zat een ander topic te lezen over flows delen en zag daar bij '...en...' de weekdagen en meer voorbij komen.
    Opgelost!
  • Oy1974Oy1974 Member
    rsomers61 said:
    Gevonden, zat een ander topic te lezen over flows delen en zag daar bij '...en...' de weekdagen en meer voorbij komen.
    Opgelost!
    Dus wat was les 1 van deze mooie "zon"dag, eerst lezen dan vragen B) B) 

  • Oy1974 said:
    rsomers61 said:
    Gevonden, zat een ander topic te lezen over flows delen en zag daar bij '...en...' de weekdagen en meer voorbij komen.
    Opgelost!
    Dus wat was les 1 van deze mooie "zon"dag, eerst lezen dan vragen B) B) 

    JA klopt, had zoekopdracht gedaan, kwam niet naar voren, dus stel ik de vraag!
    Ik kan echt niet ALLE topics gaan lezen na een zoekopdracht en dan de vraag stellen.
    Het topic waar ik dit "toevallig zag vond ik ook niet relevant, ook niet op deze mooie "zon"dag!
     o:)  B)
  • Oy1974Oy1974 Member
    rsomers61 said:
    Oy1974 said:
    rsomers61 said:
    Gevonden, zat een ander topic te lezen over flows delen en zag daar bij '...en...' de weekdagen en meer voorbij komen.
    Opgelost!
    Dus wat was les 1 van deze mooie "zon"dag, eerst lezen dan vragen B) B) 

    JA klopt, had zoekopdracht gedaan, kwam niet naar voren, dus stel ik de vraag!
    Ik kan echt niet ALLE topics gaan lezen na een zoekopdracht en dan de vraag stellen.
    Het topic waar ik dit "toevallig zag vond ik ook niet relevant, ook niet op deze mooie "zon"dag!
     o:)  B)
    Was ook met een knipoog, maar opgelost dus topppie
  • JaxcJaxc Member
    Solved, closed
This discussion has been closed.