This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Homey praat haperend

Beste mede Homey gebruikers,

Mijn Homey spreekt zijn tekst soms haperend uit. Soms tussen elke klank ca. 3 sec. pauze.
Hebben jullie hier ook last van? En weten jullie de oplossing?

Alvast dank voor het meedenken.

Groetjes Edwin

Comments

  • Hallo Edwin,

    Heb je veel apps geinstalleerd  ? 

    Groet
    Jeff
  • lubbertkramerlubbertkramer Member
    edited June 2018
    Dan heb je waarschijnlijk inderdaad teveel apps geinstalleerd zoals hierboven ook aangegeven. Mogelijk heb je meer dan 15 en heb je op de apps pagina onder instellingen nu ook een waarschuwing staan dat Homey trager kan worden door teveel apps
  • JaxcJaxc Member
    of je neemt even contact op met athom op support@athom.com zodat ze mogelijk kunnen meedenken met je probleem ;)
    draai zelf 23 apps en heb geen stotterende homey 
  • of je neemt even contact op met athom op support@athom.com zodat ze mogelijk kunnen meedenken met je probleem ;)
    draai zelf 23 apps en heb geen stotterende homey 
    Bij mij ook niet en heb nu ook iets van 23 apps draaien. Ik denk wel dat het uit maakt hoe actief de apps zijn. 
    Dus continue actief of alleen als ze opgeroepen worden.

    Opnieuw opstarten van Homey werkt ook altijd :) 
  • Ik heb met 14 apps er op al het zelfde. Herstart heeft niets opgelost.
  • Ik heb met 14 apps er op al het zelfde. Herstart heeft niets opgelost.
    Mail even naar support@athom.com. Je kunt ook de logs dan sturen en dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is ;-).
  • HelenWatsonHelenWatson Member
    edited June 2018

    Bericht verwijderd door moderator.

  • Heb je misschien een andere USB kabel dan de originele in gebruik? Ik gebruikte een langere kabel met de originele adapter en had ook last van een haperende Homey. Met de originele kabel was het probleem verholpen.
  • kanhetwel said:
    Heb je misschien een andere USB kabel dan de originele in gebruik? Ik gebruikte een langere kabel met de originele adapter en had ook last van een haperende Homey. Met de originele kabel was het probleem verholpen.
    Daar heb ik nog niet aan gedacht. Ik zal dat vanavond bij mij eens aanpassen idd. Niet dat ik er last van heb maar lijkt mij wel beter :) 
Sign In or Register to comment.