This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.
HUE

hue lampen gaan aan en uit

beste 

ik heb in de woonkamer diverse hue lampen die gestuurd worden door een hue motion sensor. nu gaan regelmatig de lampen aan en meteen weer uit terwijl ze gewoon uit moeten zijn. de lampen gaan aan als de lux waarde minder is dan 15 en als er beweging is start er een flow om de lampen aan te houden bij beweging. 

is dit op een of andere manier er uit te halen dat de lampen aan en meteen weer uit gaat.

groeten
Quint
Tagged:

Comments

  • WillemWillem Member
    Waarschijnlijk zit er een foutje in je flow, of kijk ook eens in de HUE app welke instellingen je hebt gekozen bij activiteit van je sensor.  

  • yemoHyemoH Member
    Heb je een timer ( app Sets of Countdown) gebruikt in je flow? Als ik het goed heb, vraag Homey elke vijf seconden aan de Hue bridge of er beweging is geweest. Het geeft niet door dat er nog steeds beweging is. Ik heb drie  motion sensors en heb daarom met de app Sets een flow gemaakt die er voor zorgt dat bij beweging bij een van de motion sensors en weinig licht, dat het licht 20 minuten blijft branden. 's Avond laat ik het licht langer branden omdat ik dan bijvoorbeeld een boek lees (of Homey flow fix) en langer stil zit. 
  • JPeJPe Member
    Als je lampen de Lux-meter verlichten dan zal de waarde al gauw boven de 15 komen als de lampen aan gaan en dus het licht weer uitschakelen.
Sign In or Register to comment.