This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

You tube afspelen

Als ik muziek wil afspelen met You Tube krijg ik de melding: media.Failed to decode http://127.0.0.1:40507/yt-stream/YQHsXMglC9A
ik ben ingelogd en heb een Data API key aangevraagd en ingevuld. Wat gaat er fout?
(heb de Homey sinds gisteren, krijg nog niet veel aan de praat :(.)

Comments

  • Youtube staat het niet toe dat muziek afgespeeld wordt. Daarom moet een externe converter gebruikt worden. Hoe probeer je af te spelen, rechtstreeks op Homey? Denk dat de converter een storing heeft.
  • Ik gok je ip adres, ik gebruik zelf de app niet, maar het lijkt mij dat de ip van Homey zelf daar moet staan.
  • Ik gebruik de You Tube app op de Homey en heb de aanwijzingen gevolgd. Via de lijn out speakers aangesloten. Deze werken. De spaak van Homey gaat via de sprekers. 
  • gijsrgijsr Member
    zelfde hier
  • gijsr said:
    zelfde hier
    Je bedoelt dat je het ook niet aan de praat krijgt?
    Jammer dat er niemand is die een oplossing hiervoor heeft.
    Op deze manier kan je dus geen flow maken dat de muziek aan gaat als je thuis bent of gaat eten (of een van die mooie voorbeelden in de intro video). Met de app Radio lukt dit namelijk ook niet (ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar)
  • Ik heb dit net even getest en met de Radio app werkt dit gewoon.
    In de settings van de Radio app maak je een radiostation aan:


    Daarna maak je een flow. Die zet Homey als actieve speaker en speelt daarna je radiostation af.
    Let op dat je het goeie kaartje neemt! Kies het kaartje "Muziek" !

    Als ik in dit kaartje 5 invul dan vind hij automatisch 538......... en kan je die dus aanklikken.


    Let op!! Werkt alleen maar als je een speaker hebt aangesloten op Homey via de line-out. Op de interne speaker van Homey werkt dit niet!

  • Gelukt,  nu nog You Tube. Dank voor jullie input!
    heb nu het nodige aan de praat gekregen. 
  • Gelukt. Nu toch nog een vraagje. Hoe maak ik een afspeellijst? Ik heb 8 stations toegevoegd. Als ik nu zeg" OK Homey muziek aan" krijg ik dat er geen afspeellijst is. (Grappige is dat ik zo,n 98% succes heb met spraakherkenning. Naar mijn man luister ie dus niet
  • oertjeoertje Member
    edited June 2018
    Hoi Goedemorgen, ik heb de homey 1 dag, en tja veel werkt niet, dus nu probeer ik bovenstaande, ik heb de radio app gedownload, die staat in muziek, ik kan niet toevoegen als apparaat blijkbaar, maar ik zie nergens de app. Waar kan ik stations toevoegen, waar staat de app,? al 2x gedownload,maar zie nergens wat alleen in mijn muziek en dan zie ik nergens station toevoegen. Als dit uberhaupt zou lukken, dan zou ik graag het willen afspelen via sonos gewoon radio via sonos kan dat?
    Misschien word ik wat enthousiaster als het zou lukken..

    Ok, in instellingen staat de radio app. dus ga nu stations toevoegen. maar afspelen op mijn sonos? Als ik zet sonos aan zeg gebeurd er niks, wel gebeurde er wat als ik zei zet ledring uit toen ging mijn geluid tv uit van de playbar
  • oertjeoertje Member
    Ben al uur bezig foto te plaatsen over wat er verkeerd is in de flow maar krijg beeld niet kleiner size too big printscreen lukt ook niet. in ieder geval werkt het niet als tijd is 10.30 dan speel af radio 5 , speel af sonos huiskamer bij dan en ook speelnu af, iemand een ideetje?
  • Oy1974Oy1974 Member
    oertje said:
    Ben al uur bezig foto te plaatsen over wat er verkeerd is in de flow maar krijg beeld niet kleiner size too big printscreen lukt ook niet. in ieder geval werkt het niet als tijd is 10.30 dan speel af radio 5 , speel af sonos huiskamer bij dan en ook speelnu af, iemand een ideetje?
    even fotoje verkleinen met een teken programmatje ala paint of als je windows 10  gebruikt "knipprogramma" 
  • oertjeoertje Member
    Oy1974 said:
    oertje said:
    Ben al uur bezig foto te plaatsen over wat er verkeerd is in de flow maar krijg beeld niet kleiner size too big printscreen lukt ook niet. in ieder geval werkt het niet als tijd is 10.30 dan speel af radio 5 , speel af sonos huiskamer bij dan en ook speelnu af, iemand een ideetje?
    even fotoje verkleinen met een teken programmatje ala paint of als je windows 10  gebruikt "knipprogramma" 
    dank, maar daar had ik al verkleind met paint, en ja als iets niet lukt en je bent al uurtje bezig word je beetje wanhopig. ik had bewerken gedaan, maar heb hierboven de flow beschreven,  iemand een idee hoe ik het werkend krijg radio op sonos? Wat wel goed werkt is spraak op android dan krijg ik sonos aan en uit, roomba werkt ook daarmee goed.
  • Oy1974Oy1974 Member
    oertje said:
    Oy1974 said:
    oertje said:
    Ben al uur bezig foto te plaatsen over wat er verkeerd is in de flow maar krijg beeld niet kleiner size too big printscreen lukt ook niet. in ieder geval werkt het niet als tijd is 10.30 dan speel af radio 5 , speel af sonos huiskamer bij dan en ook speelnu af, iemand een ideetje?
    even fotoje verkleinen met een teken programmatje ala paint of als je windows 10  gebruikt "knipprogramma" 
    dank, maar daar had ik al verkleind met paint, en ja als iets niet lukt en je bent al uurtje bezig word je beetje wanhopig. ik had bewerken gedaan, maar heb hierboven de flow beschreven,  iemand een idee hoe ik het werkend krijg radio op sonos? Wat wel goed werkt is spraak op android dan krijg ik sonos aan en uit, roomba werkt ook daarmee goed.
    Heb geen sonos, dus ikke niet weet maar zal vast iemand anders zijn die je ermee kan helpen, en weet niet hoe je engels is, maar even de zoek functie gebruiken en grote kans dat er ergens al wat staat wat betreft sonos en radio
  • oertjeoertje Member
    Homey kost eigenlijk heel veel van je tijd...... dacht er van af te zijn na homewizard wat na jaren nog niet goed werkt....dus hobby.... lol
  • BramBram Member
    @oertje Misschien is het handig om je vraag even te posten in de officiele forum discussie over van de radio app: https://forum.athom.com/discussion/4055

Sign In or Register to comment.