This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Radio via Homey

ik heb mijn speakers via de Jack verbonden aan de Homey. 
De radio app gedownload en urls toegevoegd. Maar helaas geen muziek. Jammer dat er niet meer voorbeelden worden gepubliceerd door Athom. Nu twee weken aan het stoeien met Homey. Lichten gaat goed, ook herinneringen maar muziek en You tube krijg ik niet aan de praat. Hulp wordt zeer gewaardeerd   

Comments

  • Radio via de jack out zou gewoon moeten werken. Welk station heb je toegevoegd, heb je de voorbeeld stations geprobeerd? En werken andere bronnen (soundcloud, google music oid) wel?  Staat het volume aan?
  • Ria_BanisRia_Banis Member
    edited March 2018
    Boxen en volume staan aan ik, heb inderdaad de links (Sky en Sky hits) gekopieerd die bij de app staan.
    ik heb helemaal nog niets met muziek aan de praat gekregen. Ik hoor wel als Homey commentaar geeft, dus geluid werkt met de speakers.
    heb ik nog meer nodig naast de Homey en de speakers?

    ik zie de app ook niet links in de kolom als ik een flow wil aanmaken.
    Krijg nu dezelfde melding als in You Tube, media.Failed to decode http://127.0.0.1:40507/yt-stream/WxcAHyavecU
  • Ria_Banis said:


    ik zie de app ook niet links in de kolom als ik een flow wil aanmaken.
    Eerste regel van de app zegt in de appstore:

    Radio

    Listen to online radio stations through Homey Music


  • Ria_Banis said:


    ik zie de app ook niet links in de kolom als ik een flow wil aanmaken.
    Eerste regel van de app zegt in de appstore:

    Radio

    Listen to online radio stations through Homey Music


    Bedankt dat je reageert, maar dit lost mijn probleem niet op.
    ik wil graag weten wat ik fout doe.
    Kan iemand een voorbeeld van een flow geven hoe ik de muziek aan de praat krijg?
  • Als je zou willen vertellen wat je precies doet om de radio via de line-out te laten spelen kunnen we kijken wat er misschien verkeerd gaat?
  • Heb je de support-thread voor Radio gelezen? Daar heb ik alles met plaatjes uitgelegd:
    https://forum.athom.com/discussion/4055/app-streaming-radio-for-homey-music

  • Ria_BanisRia_Banis Member
    edited March 2018
    Bedankt voor je reactie.
    Ik heb het opgelost, waarschijnlijk gaf de app van You Tube problemen.
    Die heb ik verwijderd, maar dat hielp ook niet dus heb ik Homey opnieuw opgestart (met kromme tenen, maar gelukkig waren alle apparaten en flows bewaard gebleven).
    Radio werkt nu.

    Hoe kan ik nu een flow maken zodat hij gaat spelen zodra mijn wederhelft thuis komt?

  • ALS iemand thuiskomt EN het is je wederhelft DAN speel wat af.
  • Dat concept snap ik. Maar in de kaartjes van muziek kan je niet aangeven dat de app gestart moet worden. 
  • Dat concept snap ik. Maar in de kaartjes van muziek kan je niet aangeven dat de app gestart moet worden. 

    Gek,heb de APP net geinstalleerd en kan gewoon de muziek icoon naar de DAN kolom trekken en de radio selecteren in bv SPEEL NU AF af kaartje.
  • glijie said:
    Dat concept snap ik. Maar in de kaartjes van muziek kan je niet aangeven dat de app gestart moet worden. 

    Gek,heb de APP net geinstalleerd en kan gewoon de muziek icoon naar de DAN kolom trekken en de radio selecteren in bv SPEEL NU AF af kaartje.
    Dank je voor je reactie. Na wat proberen ben ik daar uit. Alleen wordt er nu gemeld dat er geen afspeellijst is. Dus nu uitvogelen hoe ik die kan maken, nog niet achter.
    Maar ik kan nu radio luisteren via Homey met mijn speakers daar op aangesloten.
    Langzaam maar zeker kom ik er wel.
    Nu drie weken bezig (in het weekend, er moet ook gewerkt worden) en begin e.e.a. te doorgronden.
    Ik heb in het verleden wat geprogrammeerd in msx en ook wat gedaan met sql, dus uiteindelijk zal het wel lukken. 
  • Ria_Banis said:

    Nu drie weken bezig (in het weekend, er moet ook gewerkt worden) en begin e.e.a. te doorgronden.

    Welcome to the club!
Sign In or Register to comment.