This is the forum archive of Homey. For more information about Homey, visit the Official Homey website.

The Homey Community has been moved to https://community.athom.com.

This forum is now read-only for archive purposes.

Sonos 's ochtends Radio laten afspelen

Ik ben net begonnen met Homey maar loop ergens tegen aan wat ik tot nu toe nergens kan vinden.

"s avonds staat de tv aan en die speelt via de Sonos Playbar. Ik wil als ik 's ochtends beneden kom dat de Sonos om 6;30 Radio 2 speelt. Dat lukt al wel maar dan moet ik 's avonds niet vergeten na het uitzetten van de tv de Sonos al op Radio 2 te zetten.
Ik wil dat Homey dit doet maar tot nu toe is dat nog niet gelukt. 
Iemand een idee? De Sonos vraagt wel om een bevestiging als je van tv naar radio overschakelt.
Bigaand een screenshot van wat ik heb draaien.

Comments

  • Je screenshot is niet mee gekomen zie ik.
    Ik heb hier een kleine uitleg gegeven zoals dat ook bij jou zou kunnen werken. Misschien even proberen of dat lukt?

    https://forum.athom.com/discussion/comment/70893/#Comment_70893
  • Je zou met Netscan een flow kunnen maken. 
    Maar je zou ook een flow voor 's-morgens kunnen maken dat de radio gestart wordt.


  • naishnaish Member
  • naishnaish Member
    Bedankt voor de reacties! Deze heeft bovenstaande flow gewerkt.
  • Nice, kan je zeggen wat er precies in het "GET" tegeltje staat ?

  • naishnaish Member
    Nice, kan je zeggen wat er precies in het "GET" tegeltje staat ?


    Daar staat de Tunein url van radio 2 in.
  • adjuadju Member
    naish said:
    Ik ben net begonnen met Homey maar loop ergens tegen aan wat ik tot nu toe nergens kan vinden.

    "s avonds staat de tv aan en die speelt via de Sonos Playbar. Ik wil als ik 's ochtends beneden kom dat de Sonos om 6;30 Radio 2 speelt. Dat lukt al wel maar dan moet ik 's avonds niet vergeten na het uitzetten van de tv de Sonos al op Radio 2 te zetten.
    Ik wil dat Homey dit doet maar tot nu toe is dat nog niet gelukt. 
    Iemand een idee? De Sonos vraagt wel om een bevestiging als je van tv naar radio overschakelt.
    Bigaand een screenshot van wat ik heb draaien.
    De wekker functie van Sonos gebruiken.
  • naishnaish Member
    De wekker van de Sonos had ik ook kunnen gebruiken maar het is toch beter bij 1 systeem te blijven. En verder kan deze flow weer gebruiken.
Sign In or Register to comment.